اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۰۴۲

باید گزینه‌ای را برای اردوی تدارکاتی انتخاب می‌کردیم که به نفع‌مان باشد

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: برای حضور شایسته در رقابت‌های جهانی بحرین نیاز به مسابقه تدارکاتی با تیم‌های اروپایی داریم و این مهم در تورنمنت روسیه فراهم شده است.
۱۴:۴۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، علیرضا طلوع‌کیان در خصوص برگزاری اردوی این تیم در کشورهای روسیه و تونس گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان در حالی از سوی سه کشور برزیل، روسیه و تونس برای برگزاری اردوی برون مرزی و دیدارهای تداکاتیدعوت شده است که هزینه‌های اقامت تیم توسط کشورهای میزبان پرداخت می‌شود و این موضوع یک فرصت خوب برای برگزاری بازی‌های دوستانه تیم ملی نوجوانان برای رسیدن به حداکثر آمادگی و تجربه برای حضوری شایسته در رقابت‌های جهانی است.

وی به نشست کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان برای بررسی شرایط این دعوت‌ها اشاره کرد و گفت: در مجموع تصمیم گیری شد که به اردوی برون مرزی روسیه و تونس برویم. دعوت فدراسیون برزیل به دلایلی از جمله دوری مسافت، شرایط خاص آب و هوایی و مخصوصا اینکه برزیل در نیم کره جنوبی قرار دارد و اینکه ملی‌پوشان ایران نیاز به دیدارهای تدارکاتی با کشورهای اروپایی داشتند، پذیرفته نشد.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان با یادآوری اینکه تیم ایران در رقابت‌های جهانی بحرین با تیم‌های ایتالیا، چین، جمهوری چک و مکزیک هم‌گروه است، تصریح کرد: دو حریف ایران در این رقابت‌ها اروپایی هستند و ضروری بود که بازی‌های تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های اروپایی داشته باشیم. در تورنمنت روسیه با تیم‌های روسیه، جمهوری چک (قهرمان اروپا) و لهستان بازی می‌کنیم که چک از حریفان ایران در رقابت‌های جهانی است و در مجموع شرایط مناسبی برای ایران مهیاست.

وی به برگزاری رقابت‌های جهانی در کشور بحرین که کشوری در کنار دریاست اشاره کرد و گفت: اردوی برون مرزی روسیه نیز در شهر آناپا و اردوی تونس نیز در شهری برگزار می‌شود که از نظر ارتفاع از سطح دریا و شرایط آب و هوایی به بحرین نزدیک است. در ضمن زمان برگزاری این دو اردو و تورنمنت برای تیم ایران مناسب بود.

طلوع‌کیان با یادآوری اینکه والیبال برزیل سابقه قهرمانی در المپیک دارد، گفت: سطح تیم نوجوانان ایران از نظر فنی به گونه‌ای است که این کشور ایران را دعوت کرده است، اما دوست نداشتیم فقط سفر کنیم، باید گزینه‌ای انتخاب می‌کردیم که به نفع والیبال نوجوانان ایران باشد.

وی درباره سطح فنی تورنمنت روسیه گفت: سطح فنی تورنمنت روسیه بسیار خوب است و تیم‌های شرکت کننده در شرایط آمادگی خوبی قرار دارند. تیم ایران در نخستین مسابقه سه بر یک پیروز شد. والیبال در رده سنی نوجوانان برای آماده سازی نیاز مبرمی به بازی تدارکاتی دارند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسائی کنند و این مهم در روسیه و تونس برای ایران مهیا می‌شود.

مربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: تیم ایران مدال برنز رقابت‌های جهانی سال 2015 را در پرونده کاری خود دارد و باید با آمادگی لازم در رقابت‌های جهانی سال 2017 شرکت کنیم.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه به میزبانی شهر «منامه» کشور بحرین برگزار می‌شود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین