اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۰۱۵

سوارکاران برتر مشخص شدند

هفته پنجم کورس تهران در مجموعه نوروزآباد برگزار شد.
۱۳:۰۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری هفته پنجم با 7 کورس با اسب های مختلف روز جمعه از ساعت 16:30 تا 8 شب کار خود را آغاز کرد.

کورس اول با حضور اسبهای عرب 3 تا 5 ساله و شرکت 8 اسب برگزار شد که مسافت 1000 متر را طی کردند و 2 تا 6 امتیاز داشتند. مقام اول امین محمدی با اسب نریمان میریزد مقام دوم ابولفضل دهقان با اسب نیودریم رجایی و مقام سوم توسط چابکسوار مهران عطا با اسب مرسدس کسب شد.

کورس دوم با 11 اسب دوخون 3-4 ساله به مسافت 1000 متر انجام شد که 24 تا 34 امتیاز داشتندمقام اول و دوم و سوم به ترتیب به چابکسواران بنیامین جرجانی و متین جرجانی و نادر صالحپور تعلق گرفت.

کورس سوم مخصوص اسبهای تروبرد داخلی 7 راس 3 تا 4 ساله با 8 تا 14 امتیاز و همان مسافت طی کردند که چابکسواران متین جرجانی و نادر صالحپور و ابوطالب چاری زاده به ترتیب اول و دوم و سوم شدند.

کورس چهارم با اسبهای دوخون 3 تا 5 ساله و 38 تا 48 امتیازه برگزار شدمقام اول چابکسوار امین محمدی و مقام دوم چابکسوار بنیامین جرجانی و مقام سوم توسط چابکسوار کمال دلیچه عطا کسب شد.

کورس پنجم را اسب های تروبرد داخلی 3 تا 5 ساله از صفر تا 6 امتیاز در مسافت 1000 متر طی کردند که علی محمد غراوی و ابوطالب چاری زاده و نادر صالحپور به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

کورس دور ششم با 9 اسب دوخون 3 تا 5 ساله آغاز شد که 8 تا 14 امتیاز داشتند که به ترتیب چابکسواران بنیامین جرجانی و کمال دلیچه عطا و عبدالخالق چپرلی اول و دوم و سوم شدند.

و در نهایت کورس هفتم و پایانی با اسبهای عرب برگزار شد که 3 تا 5 ساله بوده و مسافت 1000 متر را دویدند و در رده مبتدی و نبرده هستند مقام اول و دوم و سوم به ترتیب نصیب چابکسواران عبدالخالق چپرلی و ابولفضل دهقان و امین محمدی شد.

در هر رده از مقام اول و دوم تست دوپینگ توسط کمیته ضد دوپینگ فدراسیون گرفته شد. هفته آینده جمعه 30 تیر کورس هفته ششم برگزار می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سوارکاران برتر
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین