اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۹۳۹

مراسم بدرقه تیم‌ملی امید برگزار شد+تصاویر

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی امید گفت: از هیچ تلاسی برای موفقیت تیم امید دریغ نمی‌کنیم.
۲۰:۰۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مراسم بدرقه تیم ملی امید به رقابت‌های انتخابی قهرمانی زیر ٢٣ سال آسیا با ٢٥ دقیقه تاخیر در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی آغاز شد.

تیم ملی در این پیکارهای در کشور قرقیزستان با تیم میزبان و عمان بازی خواهد کرد.

*در این مراسم بازیکنان تیم ملی جوانان هم حضور دارند.

*مهدی تاج رئیس، محمدرضا ساکت سرپرست دبیری ، فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، زمان آبادی، علی خسروی، فریدون معینی، سعید فتاحی و ... در این مراسم حضور دارند.

مهدی تاج در ادامه مراسم بدرقه در سخنانی گفت: این تیم با رده سنی زیر ٢٠ سال به مسابقات زیر ٢٣ سال اعزام می‌شود که این نشان از سختی کار دارد. این راه درستی هست که طی می‌کنیم این بازیکنان چندسال بعد به رده سنی المپیک می‌رسند و می‌توانند موفق شوند. باید اسم کی روش را هم بیاورم چرا که او هم در این امر نقش داشت. به هر حال این کار سختی‌هایی دارد که شاید کار را با دشواری همراه کند اما این ریسک را پذیرفتیم و کار را پیش می‌بریم.

رئیس فدراسیون یادآور شد: این تیم وقتی به زیر ٢٣سال می‌رسد می‌تواند موفق شود ارزیابی من از این تیم قهرمانی است باشگاه‌ها هم در ادامه همه همکاری می‌کنند در حوزه ورزش تنگناهایی است.

وی افزود: از پر بودن سالن خوشحالم این اتفاق خوبی برای تیم امید است. تیم خوبی داریم. تنها جایی که باید کشور توفیق پیدا کند تیم امید است چرا که ٤٠ سال است با مشکل روبرو هستیم. تیم جوانان را درحالی که معلوم نبود مجوز اعزامش صادر می شود یا نه با مسئولیت خودمان شب آخر به بحرین اعزام کردیم که خوشبختانه موفق هم شدند. البته پرونده قشنگی هم در این مورد داریم چرا که بدون مجوز شورای برون مرزی تیم اعزام شد اما آنها را به خاطر اتفاق قشنگی که افتاد راضی می‌کنیم. برای موفقیت این تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

محمدرضا ساکت در ادامه این مراسم گفت: تیم امید پیشرفت خوبی داشته و در بازی با تراکتورسازی این مسئله را دیدیم. کادرفنی با وجود وقت کم قوی کار کرده اند و همه اعضای تیم تلاش می‌کنند. هدف گذاری المپیک ٢٠٢٠ است و فدراسیون پای این هدف ایستاده است از رهنمودهای کی‌روش هم استفاد می‌کنیم.

وی افزود: با همه فشردگی ها تیم به خوبی تمرین کرده و باقی مانده است.

* مجری مراسم مهدی تاج را به اشتباه تاجیک معرفی کرد که این اشتباه را به او گوشزد کردند.

* در بنر مقابل در هتل آکادمی نوشته شده مراسم بدرقه تیم امید به رقابت‌های قهرمانی آسیا درحالی که مسابقات پیش رو رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا است که تنها دو بازی در آن برگزار می‌شود.

* بازیکنان تیم جوانان به دلیل اینکه تمرین داشتند بعد از صحبت های ساکت مراسم را ترک کردند.

* ٢ کلیپ از بازیهای تیم ملی جوانان و بازیهای دوستانه تیم امید به نمایش درآمد.

*در ابتدای مراسم موسیقی شادی پخش شد که به یکباره موسیقی قطع شد و ادامه مراسم دنبال شد.

* دو خواننده به مراسم دعوت شدند و به اجرای موسیقی پرداختند که یکی از آهنگ‌های آنها مربوط به تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠١٨ بود.

امیر حسین پیروانی در مراسم بدرقه تیم امید گفت: دی سال ٩٣ مربی جوانان شدم و نهالی را تشکیل دادیم که در مسابقات مشهد این نهال شکل گرفت در مسابقات آسیا در بحرین این نهال ریشه داد و در جام جهانی کره جنوبی شاخ و برگ و میوه داد که الان این میوه ها در لیگ برتر مشاهده میشوند.

وی افزود: در آن مقطع باور کسب سهمیه جام‌جهانی برای مسئولان سخت بود. ٢٤ ساعت قبل از اعزام به بحرین هم استرس عدم اعزام را داشتیم اما تیم رفت و نتیجه هم باعث شادی همه شد.

پیروانی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان با اقتدار راهی جام جهانی شد. از تیم جوانان تعریف نمی‌کنم چون درست نیست. تیم‌های بزرگسالان آسیا اندر خم یک کوچه هستند اما تیم بزرگسالان ایران الان کارش را قطعی کرده و مربیانش به دنبال کمپ در روسیه هستند.

وی افزود: تاج گفته حال فوتبال ایران خوب است و من این حرف را تکرار می‌کنم.

در بخش پایانی مراسم آیین بدرقه با قرائت آیه الکرسی و رد شدن بازیکنان از زیر قرآن انجام شد.

رضا کرملاچعب هم برای اعزام هم تیمی‌هایش به مراسم بدرقه آمد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین