اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۸۱۸

رقابت اصلی قهرمانی بین ما و پرسپولیس خواهد بود

جابر انصاري در بازي‌هاي اخير استقلال به ميدان رفته ولي هنوز موفق به گلزني نشده است.
۱۹:۲۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| جابر با خبرنگار ما درباره آخرين شرايط خود و تيم استقلال حرف زد. همچنين درباره قرعه‌كشي ليگ برتر و بازي اول تيمش در آبادان راهكار داد.

* پارس جنوبي جم قوي‌تر بود يا نساجي؟

تيم نارنجي استقلال(خنده)...!

*...بازي درون‌تيمي خودتان را مي‌گويي؟

بله! آن روز كه درون تيمي بازي كرديم و من در تركيب آبي‌ها بودم، روبه‌روي تيم نارنجي، حسابي كارمان سخت بود. شكر خدا همه بچه‌ها آماده هستند و هر دو طرف مي‌خواستيم خودمان را به هم اثبات كنيم و اين سبب شده بود تا يك بازي كاملاً جدي از كار در بيايد.

* از اين حرف‌ها كه بگذريم دو بازي ديگرتان را چطور ارزيابي مي‌كني؟

خب هر دو تيم سبك متفاوتي داشتند. نساجي ليگ يكي است. محكم و به سبك فوتبال ليگ يكي بازي مي‌كرد. پارس جنوبي جم هم كه بازيكنان شناخته شده‌تري داشت و از سبك بازي بهتري بهره مي‌برد. در كل هر دو تيم خيلي خوب كار كردند ولي فكر مي‌كنم بازي با پارس سخت‌تر بود. البته روزي كه با نساجي بازي كرديم بدن‌هاي‌مان به كوفتگي الان نبود ولي در كل اين تيم يك سر و گردن از حريف اول‌مان بهتر بود.

* خبري از گل‌هاي انصاري نيست؟

هنوز شكوفه نزده (خنده). من نوك‌ حمله نيستم كه فرصت‌هاي زيادي نصيبم شود. بيشتر پشت مهاجم بازي مي‌كنم. البته فرصت بشود دوست دارم گل بزنم ولي هنوز شرايطش به وجود نيامده است.

* بازي اول‌‌تان با صنعت نفت را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟

قطعاً بازي آساني نيست. به ويژه در گرماي آبادان. كاش بازي رفت با اين تيم را در تهران برگزار مي‌كرديم و در عوض بازي برگشت‌مان كه در فصل خنك‌تري انجام مي‌شود را در آبادان برگزار مي‌كرديم.

* چقدر از اين تيم شناخت داري؟

همين كه سرمربي تيم‌شان فراز كمالوند است مي‌توان متوجه شد كه حتماً اين صنعت نفت با صنعت نفت آباداني كه فصل پيش دو بار با آنها بازي كرديم متفاوت است. قطعاً يك بازي تاكتيكي را انتظار مي‌كشيم ولي خب ما هم استقلاليم و مي‌دانيم براي آن ديدار بايد بهترين نتيجه را در شروع ليگ بگيريم.

* برخي مي‌گويند قرعه استقلال بهتر از پرسپوليس است. اين را قبول داري؟

اتفاقاً با بچه‌هاي تيم خيلي در اين باره دقت كرديم. تفاوت چنداني نديديم. اگر ما در دور رفت تعدادي از بازي‌هاي‌مان را در خانه برگزار مي‌كنيم در عوض در دور برگشت بايد بيشتر بيرون از خانه باشيم و اين در روزهايي كه همه تيم‌ها از هم شناخت بيشتري دارند كار ما را سخت‌تر مي‌كند. اگر اين‌طور است پرسپوليس هم در دور برگشت از ما قرعه بهتري دارد.

* اين فصل كدام تيم‌ها شانس قهرماني دارند؟

قطعاً پرسپوليس براي دفاع از عنوان فصل قبلش انگيزه‌هاي زيادي دارد و ما هم كه نايب‌قهرمان شديم مي‌خواهيم هر طور شده اين فصل به قهرماني برسيم. شك ندارم كه رقابت اصلي بين ما و پرسپوليس است هر چند كه نمي‌شود از سپاهان و ذوب‌آهن هم غافل شد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین