اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۶۵۹

در مورد داوری صحبت نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت:بازی کردن در این هوای گرم و همچنین حضور این همه تماشگر قمی سخت است. خدا را شکر که ۳ امتیاز بازی را گرفتیم.
۱۶:۰۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید شمسایی در گفت‌وگویی  در مورد بازی روز گذشته مقابل هیات فوتبال قم اظهار داشت: خدا را شکر که در هوای فوق‌العاده گرم قم توانستیم 3 امتیاز این بازی حساس را به دست بیاوریم. همیشه بازی کردن در چنین هوایی و حضور تماشاگران قمی سخت است.

وی گفت: ما دیروز از ساعت 4 الی 7 شب در سالن مسابقه حضور داشتیم و برق سالن مسابقه قطع بود و طبق گفته مسئولان برگزاری مسابقه به دلیل گرمای زیاد ترانس برق سالن آتش گرفته بود.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: من در اینجا جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که در چنین شرایط گرمایی تمام سعی تلاش خود را کردند که بتوانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم ما از الان به فکر بازی هفته آینده خود مقابل مقاومت البرز هستیم و خود را آماده این بازی می‌کنیم.

وی همچنین در مورد شرایط داوری این بازی گفت: من هیچ وقت چه زمانی که پیروز مسابقه شوم و چه زمانی که شکست بخورم در مورد داوری صحبتی نمی‌کنم. حفیظی داور خوب فوتسال کشور و تیم همراه قضاوت خوبی داشتند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین