اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۶۵۴

۵ مربی تازه‌وارد بوندس‌لیگا زیر ذره‌بین کاپیتان اسبق ژرمن‌ها

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است مربیان تازه‌وارد بوندس‌لیگا در فصل آینده کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت.
۱۵:۴۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| در فصل آینده با حضور زاندرو شوارتس(ماینتس)، هایکو هرلیش(بایرلورکوزن)، هاننس ولف(اشتوتگارت)، پتر بوش(بورسیادورتموند) و دومنیکو تدسکو(شالکه) 5 مربی جدید کار خود برای اولین مرتبه در لیگ معتبر ژرمن‌ها آغاز می‌کنند.

به همین خاطر «لوتار ماتیوس» برداشت خود را نسبت به حضور این دسته از مربیان و عملکرد احتمالی‌ در قالب مصاحبه‌ای بیان کرده است.

وی اظهارداشت:فشاری که بر شالکه اعمال می‌شود، بیشتر از ماینتس است.اگر بحث تجربه تدسکو پیش‌کشیده شود و اوضاع در این تیم قدیمی خوب پیش نرود،‌حتی هایدل، مدیر ورزشی آن‌ نیز باید به فکر وداع باشد.چون شالکه نمی‌تواند یک فصل دیگر بدون حضور در مسابقات اروپایی تحمل کند.

ماتیوس افزود:انتخاب سرمربی سابق آژاکس یعنی پتر بوش به عنوان مسئول فنی دورتموند، گزینشی معنی‌دار است.مربی هلندی با توجه به طرز تفکرش از فوتبال یعنی بازی تهاجمی و جذاب، مناسب بورسیایی‌ها است.اما برای دست‌یابی به چنین فوتبالی، کار ساده‌ای نخواهد داشت.

او ادامه داد:در لورکوزن اهداف را دست بالا نمی‌گیرند و به نظر می‌رسد هایکو هرلیش کار راحت‌تری داشته باشد.همینطور ولف در تیم اشتوتگارت که از دسته دوم بازگشته، هرچند هنوز دسته اول را به خوبی نمی‌شناسد، اما تیم خوبی دارد.

به اعتقاد ماتیوس، انتخاب زاندرو شوارتس به عنوان سرمربی ماینس، گزینشی دارای اشکال است.

کاپیتان آلمان در جام جهانی 1990 عنوان کرد:ماینتسی‌ها در دنیای مضحکی گویا سیر می‌کنند که مربی که تیم دوم باشگاه را از دسته سوم به چهارم برده، به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان منصوب می‌شوند.

انتهای پیام/ر

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین