اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۵۶۸

رجبی: بخشی از بدهی‌های فدراسیون‌های گذشته را پرداخت کردیم

دبیر فدراسیون هندبال گفت: بخشی از بدهی‌های فدراسیون‌های گذشته با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق پرداخت شده است.
۰۲:۳۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا رجبی در گفت‌وگویی، درمورد شرایط اردوهای آماده‌سازی تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: اسامی ملی پوشان اعلام شده و مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اواخر هفته جاری آغاز می‌شود تا ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های سئول کاپ آماده شوند. البته تا پیش از شروع این پیکارها دو مرحله اردو برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فعلاً تمرینات و برنامه‌ها زیر نظر علیرضا حبیبی ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه از آغاز مرحله دوم اردوها هم تمام بازیکنان شاغل در لیگ‌های داخلی و خارجی هم در تمرینات حضور پیدا می‌کنند.

دبیر فدراسیون هندبال درمورد بدهی‌های این فدراسیون خاطرنشان کرد: بخشی از بدهی‌های فدراسیون‌های گذشته با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق پرداخت شده است. برخی بدهی‌های جز اولویت‌ها بود مانند بدهی ما به کنفدراسیون هندبال آسیا و البته بدهی فدراسیون به داوران که خوشبختانه پرداخت شد. بسیاری از داوران ازسال 1390 از فدراسیون طلب داشتند و چون ما باید برای پیشبرد کارهای خود با داوران همکاری و تعامل داشته باشیم آنها را در اولویت قرار دادیم.

رجبی افزود: به دنبال جذب اسپانسر هستیم و با گزینه‌هایی هم مذاکره کرده‌ایم، اما اگر با اسپانسری به توافق هم برسیم نمی‌توانیم به کمک آنها بدهی‌های گذشته‌ فدراسیون را پرداخت کنیم، چراکه خودمان آنقدر برنامه داریم که به قبلی‌ها نمی‌رسیم. برنامه‌های پیش‌روی فدراسیون بسیار سنگین است و امیدوارم بتوانیم با کمک حامیان مالی به خوبی آنها را اجرا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری لیگ برتر هندبال مردان، گفت: لیگ برتر هم در شهریور ماه با حضور 10 تیم انجام خواهد شد. اوایل مرداد ماه هم مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین