اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۴۵۵

از قرعه‌ سپیدرود در لیگ برتر راضی هستیم

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:موضوع تأمینی و نظرمحمدی در جریان بازی دوستانه سپیدرود و سایپا چندان اتفاق بزرگی نبود.
۱۲:۳۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| علی بهارمست در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین شرایط سپیدرود رشت اظهارداشت: خوشبختانه بعد از صعود تیم به لیگ برتر توانستیم حدود 60 درصد از اسکلت تیم را حفظ کنیم که البته در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داشتیم با حربه استفاده از بازیکنان بومی تیم را تقویت کردیم.

وی افزود: خدا را شکر تا جایی که مقدور بود تیم خوبی بستیم بعد از آن هم به اردوی کردان رفتیم و 2 بازی دوستانه آنجا انجام دادیم و 2 روز پیش هم مقابل تیم خوب سایپا در یک دیدار تدارکاتی به میدان رفتیم که این دیدار می‌تواند به ما کمک شایانی کند.

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکید کرد: این تیم قدمت 50 ساله در فوتبال ایران دارد و از حمایت هیچ ارگانی طی سالهای اخیر برخوردار بوده است. می‌دانید که ما از لیگ 2 به لیگ یک و سپس به لیگ برتر آمدیم که جا دارد از زحمات مسئولان شورای شهر رشت همچنین دکتر نجفی و رهنما به همراه هیأت فوتبال تشکر کنند ضمن آنکه پشتوانه اصلی ما تماشاگران پرشور سپیدرود هستند که هر روز حمایت گسترده‌ای در تمرینات از ما انجام می‌دهند.

وی تأکید کرد: ما در این چند فصل مشکلات مالی زیادی داشتیم و در این بین منتظر عزیزان اسپانسر هستیم تا نیازهای مالی باشگاه سپیدرود که جزء زندگی و فرنگ شهر رشت شده برطرف شود، دیدید که صعود این تیم تا مدت‌ها پیام‌آور شادی در شهر رشت بود.

بهارمست در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه آیا از قرعه‌کشی لیگ رضایت دارید یا خیر، گفت: تقریباً از قرعه‌کشی راضی هستیم البته خودتان می‌دانید ما اول تا آخر باید با هر 15 تیم بازی کنیم و بازی آسان نخواهیم داشت اما با توجه به جمیع جهات از قرعه‌ای که نصیبمان شده رضایت داریم و امیدواریم در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی بگیریم و در ادامه به شرایط بهتری برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تا امروز مبلغی دریافت کرده‌اند یا خیر، گفت: یکسری از بازیکنان از سال‌های گذشته مطالباتی دارند که با پیگیری استاندار و دکتر نوبخت توانستیم بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنیم. ان‌شاالله طی روزهای آتی نیز با پیگیری مسئولان بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

به گزارش فارس، در جریان دیدار دوستانه سپیدرود رشت با سایپا ظاهراً هادی تأمینی نسبت به تعویض خود واکنشی به علی نظر محمدی داشته، بهارمست در این باره به فارس گفت: من ترجیح می‌دهم مسائل انضباطی و درون تیمی را خیلی رسانه‌ای نکنم اما مکلف هستند شرایط انضباطی را رعایت کنند و در نهایت این علی نظر محمدی است که به عنوان نفر اول کادر فنی تصمیم نهایی را خواهد گرفت. موضوع تأمینی و نظرمحمدی هم چندان اتفاق بزرگی نبود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین