اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۳۶۲

گزارش تمرین تیم ملی والیبال امید

سرمربی تیم زیر 23 سال ایران شاگردان خود را رفته‌رفته برای حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا آماده می‌کند و تیم حالا بیش از گذشته به مرور تاکتیک‌ها نیز می‌پردازد.
۱۹:۵۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تمرین تیم زیر 23 ایران امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و خوان سیچلو، سرمربی تیم به مرور و اصلاح آخرین تاکتیک ها و برنامه های تیمی پرداخت.

سرویس و دفاع بخش عمده ای از دستورات تاکتیکی سیچلو را به خود اختصاص داده بود و بیشتر سعی داشت تا با هماهنگی بازیکنان در این دو تکنیک و سازماندهی تیمی شاگردان خود را رفته رفته برای مسابقات پیش رو در قهرمانی مردان آسیا آماده کند.

سیچلو در خلل تمرین بازیکنان را دور یکدیگر نیز جمع می کرد و نکات مهم، اشکالات و برنامه های دقایق باقی مانده را بازگو می‌کرد و تاکید داشت برای بازی با رقبای متفاوت باید از سیستم های مختلفی نیز استفاده کنند. در کنار سرویس و دفاع کار روی حمله بازیکنان در حالت های مختلف هم مورد بررسی و تمرین قرار می گرفت تا تیم خود را کم کم به شرایط بازی و مسابقه نزدیک تر کند.

جواد کریمی در تمرین امروز غایب بود تا به مصدومیت خود رسیدگی کند. او صبح برای معاینه و بررسی مصدومیت خود به پزشک مراجعه کرده بود و قرار است بعد از مشاهده جواب MRI وضعیت تمرینی او مشخص شود.

امین اسماعیل‌نژاد هم کنار تیم تمرین می کرد اما مصدومیت او هم به صورت کامل از بین نرفته است و کادر فنی تمریناتی سبک‌تر نسبت به سایرین را برای او در نظر گرفت.

تیم زیر 23 سال ایران با هماهنگی و تصمیم مسولان فدراسیون قرار است به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا شرکت کنند تا ضمن ادامه افتخار آفرینی‌های ایران در قاره کهن، این رقابت‌ها تدارکات خوبی نیز برای آمادگی شاگردان سیچلو در مسابقات قهرمانی 23 سال جهان باشد.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین