اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۲۹۲

امیدوارم برای ژیمناستیک تغییرات تاریخی ایجاد کنم

رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک گفت: از رای اعتماد همه اعضای مجمع تشکر می‌کنم و تمام تلاشم این است در جهت بهبود شرایط قدم بردارم.
۱۴:۴۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| زهرا درگاهی رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک گفت: از سلطانی‌فر به خاطر حضور در مجمع فدراسیون ژیمناستیک تشکر می‌کنم و همچنین از حضور داورزنی و دیگر اعضای حاضر در مجمع تشکر می‌کنم. از رای اعتمادی که به من دادند بسیار بسیار خوشحالم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم برای ژیمناستیک ایران تغییرات تاریخی ایجاد کنم. اگر 50 سال آینده در مورد ژیمنانستیک خواستند صحبت کنند از تغییرات تاریخی این رشته صحبت کنند. من این توانمندی را در خود می‌بینم. از این به بعد با هر کسی که تا به امروز رقابت می‌کردم دوست هستم.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: تمام تلاشم را در جهت بهبود شرایط می‌گذارم تا قدم‌های خوبی را بردارم. طرح‌هایی را در قالب برنامه‌های یکساله امروز در حضور اعضای مجمع ارائه کردم و برنامه‌ریزی‌های تخصصی برحسب نیازها آماده خواهد شد.

رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: با توجه به دیگر بازده بودن این رشته کار بسیاری سختی است که قول بدهیم. برای المپیک 2020 باید سه سال در مسابقات مختلف شرکت کنیم تا بتوانیم در مسابقاتی که سهمیه کسب می‌شود سهمیه بدست بیاوریم. برنامه‌های ما برای المپیک 2020 است. هدف اصلی برای المپیک 2024 است. قطعا تلاش می‌کنیم از همه دوستان در پست‌های مختلف فدراسیون برای رشد و بهبودی شرایط این رشته تلاش کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین