اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۲۷۵

به دلیل جانبداری از یک شخص، حقوق دیگری را ضایع نکنیم

رئیس کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم نباید به دلیل جانبداری از یک شخص، حقوق و شخصیت فرد دیگری را ضایع کنیم و هرکس را باید در چارچوب توانایی‌ها، عملکرد و سوابق خودش بسنجیم.
۱۳:۴۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| احمدرضا براتی در گفت و گویی در خصوص اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بررسی عملکرد دکتر اسدی و یا اظهارنظر در مورد اختلافات ایشان و سرمربی تیم ملی در حوزه کاری بنده نیست و لذا در این مورد صحبتی ندارم اما آنچه در مورد محمدرضا ساکت گفته می شود منصفانه نیست. ساکت کوله باری از تجربیات موفق را در فوتبال ایران با خود به همراه دارد و می‌توان وی را با ثبات ترین مدیر باشگاهی ایران دانست که این موضوع حاکی از توانایی‌های ایشان است و طلایی‌ترین دوران باشگاه سپاهان مربوط به دوران حضور ایشان در آنجاست.

وی ادامه داد: هم اینک نیز ساکت را می‌توان از پرتلاش ترین مدیران فدراسیون دانست که انصافا بدون آنکه نام ها برای وی اهمیت داشته باشند برای پیشبرد اهداف فدراسیون تلاش می کند و بهبود اوضاع بخش تیم های ملی فدراسیون از حیث لجستیک و امکانات را می توان از نتایج تلاشهای وی و همکارانش در این بخش دانست.

براتی گفت: در مورد میزان آشنایی ایشان با زبان انگلیسی نیز بنده به دلیل درگیری کاری که با ایشان دارم، گواهی می دهم که ایشان حداقل به همان میزان دبیرکل قبلی با زبان انگلیسی آشنا هستند و اگر بهتر نباشند کمتر نیستند. در مجموع معتقدم نباید به دلیل جانبداری از یک شخص، حقوق و شخصیت فرد دیگری را ضایع کنیم و هرکس را باید در چارچوب توانایی‌ها، عملکرد و سوابق خودش بسنجیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین