اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۰۸۳

نباید فردی را تخریب شخصیت کرد

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: محمدرضا ساکت مدیر صفر کیلومتری نیست. او با تجربه و کاربلد است و نباید به خاطر مشکل با فرد دیگری او را تخریب شخصیت کنیم.
۱۳:۴۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| میرشاد ماجدی در گفت‌وگویی، در مورد انتخاب محمدرضا ساکت به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال و انتقاداتی که در این راستا مطرح شده است، گفت: ساکت با حضور چندین دهه‌ای در مدیریت فوتبال، برخلاف نظر آنهایی که گفتند او صفر کیلومتر است اشراف دقیقی روی فوتبال ایران دارد. او سال‌ها مدیرعامل و رئیس هیأت بوده است. نباید به خاطر درگیری با فرد دیگری و اینکه می‌خواهیم هر کسی که از طرق او مسئولیت گرفت جبهه بگیریم آن فرد را مورد هجمه قرار دهیم.

وی افزود: بحث کی‌روش فرق می‌کند. اگر کسی با کی‌روش مشکل دارد نباید شخصیت دیگران را زیر سوال برد. ساکت در زمان مدیریتش بر تیم‌های ملی کارها را بسیار خود مدیریت و هماهنگ کرد. به اعتقاد شخصی من نباید او را در پست دبیرکل تخریب شخصیت کرد. تخریب شخصیت مدیری که سال‌ها در فوتبال فعالیت کرد اقدام درستی نیست. این اتفاق در بحث ورزشی و پهلوانی و در بحث مذهبی ما مورد قبول نیست که فردی را ترور شخصیتی کنیم. ساکت توانایی دبیر کلی فدراسیون را دارد. او مدت‌ها در سپاهان موفق بود و روی کارش وقت می‌گذارد. باید به ساکت فرصت داد تا بتواند توانایی‌های خود را بروز دهد اینکه بخواهیم در مقابلش سد ایجاد کنیم فوتبال ایران را متضرر می‌کند.

سرپرست سابق استقلال در مورد نحوه برکناری علیرضا اسدی و حرف و حدیث‌هایی که به وجود آمده، گفت: همزمانی اتفاقات با هم باعث ایجاد سو تعبیراتی شد. اینکه اسدی بعد از بیانیه کی‌روش برکنار شد شائبه‌هایی را به وجود آمد. اگر اسدی قبل از این بیانیه این امر صورت می‌گرفت این حرف و حدیث‌ها نبود. تاج را می‌شناسم او آدمی نیست که فردی را راحت برکنار و فرد دیگری را راحت را جایگزین کند. او کارهایش را با صبر و حوصله و به صورت دقیق انجام می‌دهد. بعید است که او به خاطر صحبت‌های کی‌روش این کار را انجام دهد اما چون این اتفاق همزمان با آن بیانیه بود ذهن‌ها را درگیر خود کرده است. از تمام عزیزان حاضر در فدراسیون خواهش می‌کنم جایگاه‌ خود را مشخص کنند. سرمربی، دبیر کل و .. تیم ملی به کار خودشان برسند این تشتت آرا جامعه عام را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد.

ماجدی در مورد اینکه خیلی از کارشناسان ادبیات کی‌روش را بد می‌دانند و می‌گویند او نباید علیه مسئولان ایرانی صحبت کند، اظهار داشت: بنده هم قبول دارم نباید با ادبیات تند با مدیران صحبت کرد. درست است که کی‌روش خارج از ایران زندگی می‌کند اما مردم با ایران مدیران بزرگ شدند و زندگی کردند و این کار هم به نوعی تخریب شخصیت خواهد شد. احساس می‌کنم برای ایجاد آرامش در تیم ملی و فوتبال ایران باید به تمام انتخاب‌ و انتصاب‌ها اطمینان کرد. کی‌روش هم برای بردن تیم ملی به جام جهانی فشار زیادی را تحمل کرد و وقتی این اتفاق افتاد تشتت‌هایی دارد. فرهنگ کی‌روش با ما متفاوت است. نوع صحبت و پستی که او می‌گذارد اگر در صحبت‌ رو در رو باشد تن صدایش خیلی از شائبه‌ها را برطرف می‌کند. در کل بنده هم اعتقاد دارم هر کسی باید در حوزه کاری خودش فعالیت کند و در امور دیگران دخالت نکند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین