اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۰۶۸

توماس مولر در لبه پرتگاه!

نزول و نیمکت نشینی در بایرن، تزلزل جایگاه در تیم ملی و ظهور رقبای توانمند، عواملی هستند که به توماس مولر در فصل آماده‌سازی و مسابقات باشگاهی آینده فشار زیادی وارد می‌کنند تا از لبه پرتگاه دور شده و جایگاه خود را تثیبت کند.
۱۲:۲۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| روزنامه بیلد آلمان یک هفته بعد از شروع دوره آماده‌سازی بایرن مونیخ برای فصل 2017-2016 گزارشی در مورد «توماس مولر» منتشر کرده است.

در این مقاله گزارشگر روزنامه معتبر ژرمنی، به نکات مهمی در مورد این گلزن 27 ساله اشاره کرده است.

*تحمل بیشترین فشار دوران حرفه‌ای

در ابتدای این تحلیل، گزارشگر روزنامه آلمانی اشاره می‌کند که مولر هم اکنون در حال تجربه کردن بیشترین فشار در دوران حرفه‌ای‌ است.

این گلزن ارزشمند که در سال 2009 توسط لویی فان‌خال از تیم جوانان بایرن به جمع حرفه‌ای‌ها، آورده شد، در فصل گذشته بازی‌های انجام داد که بیشترین نقد به آن وارد شد.

به همین دلیل او متوجه شد که وضعیت خطرناکی را تجربه می‌کند.

*درخشش در بایرن الزامی است

در ادامه این گزارش عنوان می‌شود که مولر بعد از سال‌ها فعالیت حرفه‌ای متوجه شده، ابتدا باید در تیم باشگاهی‌ یعنی بایرن، جای پای خود را محکم کند.

به همین دلیل می‌خواهد نزد باواریایی‌ها باردیگر گزینه شماره یک باشد. او در سال قبل از جام جهانی متوجه است، نیمکت‌نشینی در تیم کارلو آنچلوتی، برایش خوب نیست.

*رقبای ظهور کرده

همچنین در این مقاله عنوان می‌شود که گلزن پرتوان اما کم فروغ در فصل گذشته، با توجه به تحولات اخیر تیم ملی آلمان و درخشش تیم دوم ژرمن‌ها در جام کنفدراسیون‌ها و نیز ظهور گلزنانی که در تیم قهرمان جوانان کشورش شناسایی شدند، رقبایی مقابلش ظهور کرده‌اند.

حریفانی که می‌توانند در فصل آینده همچنان بدرخشند و یواخیم لو، سرمربی آلمان‌ها را متقاعد کنند به جای گلزن بایرن، از آنها برای تشکیل تیم جام جهانی روسیه استفاده کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: مولر بایرن مونیخ
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین