اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۹۵۴

آقای اسدی! نه معامله کنید و نه وجه المصالحه شوید

مدیرعامل پیشین راه‌آهن خطاب به دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال گفت: لطفا نه معامله کنید و نه وجه المصالحه شوید.
۱۸:۵۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل پیشین باشگاه راه‌‌آهن در مطلبی به علیرضا اسدی دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال مواردی را اعلام کرد که عینا در زیر می‌خوانید:

با درود و احترام

قطعا برای آنچه که ما در بیرون از معرکه های فوتبالی اخیر، مشاهده و درک می کنیم جنابعالی در میانه میدان و به عنوان طرف اصلی این‌ معرکه، درک و دیدگاه های خاص خود را دارید و حتی شاید نیازی به طرح موضوع یا اخذ مشورت از دیگران نبینید. چنین حقیقتی البته مانع از این نیست که ما با‌ورها و دیدگاه های خود را با شما و علاقه مندان ورزش و فوتبال ایران در میان نگذاریم.

توصیه اکید می کنم اگر کنار رفتن شما از دبیرکلی فدراسیون فوتبال و رسانه ای شدن آن، مستند به استعفای قبلی شما نیست اکنون نیز با وعده مشاورت عالی رئیس فدراسیون فوتبال، استعفا ندهید.

بدون نیاز به هیچ جنجال یا موضع گیری جنجالی و صرفا برای افزایش شفافیت و قانونمندی در فدراسیون فوتبال و برای افزایش کیفیت در مدیریت بر فدراسیون فوتبال، بگذارید برابر اساسنامه در مورد بودن یا نبودن شما تصمیم بگیرند. فقط چنین مسیری را در عین رعایت اخلاق و خویشتنداری، به رسمیت بشناسید. لطفا نه معامله کنید و نه وجه المصالحه شوید.

در هر حالی و حتی در هنگام کناره گیری یا عزل یا استعفای قانونمندی و شفافیت در رفتارها و عملکرد فدراسیون فوتبال را نهادینه کنید و همه ارکان و اجزای فدراسیون فوتبال را به این سو هدایت فرمایید.

کسانی که به دنبال تصمیم گیری های غیرقانونی و نهادینه کردن رفتارهای خلاف اساسنامه فدراسیون فوتبال هستند را به رعایت اساسنامه و قانون سوق دهید. فوتبال ایران به چنین ارزشی نیاز دارد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین