اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۹۴۹

در انتخاب سرپرست دبیرکل اقدامی خلاف قانون رخ نداده است

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: وقتی کارگذاری برای یک سیستم کار می‌کند باید برای فرامینی که مسئولان بالادستی‌اش صادر می‌کند خدمات لازم را ارائه دهد اینکه فردی را برای مسئولیتی به کار بگیریم و او توهین کند را نمی‌پسندم.
۱۸:۳۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| کاظم طالقانی در گفت‌وگویی، در مورد برکناری علیرضا اسدی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این کار در حوزه اختیارات رئیس فدراسیون بوده است، گفت: برکناری و گذاشتن سرپرست دبیر کل بر عهده رئیس فدراسیون است و مهدی تاج می‌توانست این کار را انجام دهد.

وی در مورد اینکه آیا این تصمیم سودی داشته یا اینکه فقط باعث ایجاد حاشیه شده است، خاطرنشان کرد:‌ فعلا در این مورد نظر خاصی ندارم.

طالقانی در مورد اینکه برای تائید سرپرست و اینکه فردی رسما دبیر کل شود نیاز به تصمیم هیأت رئیسه است، گفت: برای معرفی سرپرست نیازی به تائید هیأت رئیسه نیست اما برای اینکه دبیرکل انتخاب شود باید هیأت رئیسه تصمیم بگیرد.

عضو هیأت رئیسه در مورد انتقاداتی که به کارلوس کی‌روش بابت بی احترامی به مسئولان فدراسیون فوتبال می‌شود و این کار را برخی بی احترامی به ایرانی‌ها دانستند، خاطرنشان کرد: در سیستمی که سلسله مراتب وجود دارد باید احترام‌ها حفظ شود. کارگذاری که برای یک سیستم کار می‌کند باید برای فرامینی که مسئولان دسته بالا او صادر می‌کنند خدمات لازم را ارائه دهد. اینکه فردی را برای مسئولیتی به کار بگیریم و با او قرارداد ببندیم و آن فرد بخواهد توهین کند و به ما بد و بیراه بگوید را به عنوان یک نظر شخصی نمی‌پذیرم.

وی در مورد مسئولیت جدید محمدرضا ساکت و اینکه او پست‌های مختلفی را بر عهده دارد که آیا این خلاف قوانین نیست، اظهار داشت: وقتی فردی به مسئولیت بالاتر می‌آید جای او فرد دیگری انتخاب می‌شود. قطعا تاج به جای ساکت در مسئولیت‌های قبلی‌اش چاره‌ای اندیشیده و افرادی را در نظر گرفته که آنها تعیین خواهند شد. البته فعلا برای اظهار نظر در این مورد زود است.

طالقانی در مورد اینکه بعد از برکناری اسدی جو منفی شده و آیا بهتر نبود این تصمیم در هیأت رئیسه اتخاذ می‌شد، گفت:‌ چون این اقدامات از اختیارات رئیس بوده بهتر است خود رئیس فدراسیون فوتبال به این موضوع جواب دهد. هر کسی یک روش برای کارکردن دارد و خودش تصمیم می‌گیرد چطور عمل کند اما از لحاظ انجام کار هیچگونه خلافی صورت نگرفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین