اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۸۰۴

به دنبال قرار گرفتن در جمع 4 تیم اول هستیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، گفت: در این رده سنی تمامی تیم‌ها قوی هستند و ما هم مثل سایر تیم‌ها در گروه سختی قرار گرفتیم.
۲۲:۱۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس چمنیان در گفت‌وگویی، در مورد قرعه‌کشی جام جهانی نوجوانان و هم‌گروهی با آلمان، گینه و کاستاریکا، گفت: در رده سنی نوجوانان هر 24 تیم شرایط خوبی دارند و همه فارغ از نام‌های بزرگ قدرت زیادی دارند. تمامی گروه‌ها سخت و حساس هستند و بدون شک ما هم کار آسانی در پیش نداریم.

وی افزود: آلمان نیازی به تعریف ندارد و مشخص است این تیم چقدر در رده پایه قدرتمند است. گینه از لحاظ فوتبالی تیمی قوی و سخت‌کوش است. کاستاریکا هم در رده پایه قدرت زیادی دارد و این مسأله را در تورنمنت‌های مختلف به اثبات رسانده است. این نشان می‌دهد تمامی رقبای ما از قدرت زیادی برخوردار هستند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد تدارکات تیمش تا بدین لحظه، اظهار داشت: تا به الان تدارکات خوبی داشتیم و فقط در یک برهه امتحانات بازیکنان بود که روی کیفیت کاری ما تأثیر گذاشت و مجبور شدیم اردوها را تعطیل کنیم. البته این مسأله حتماً اتفاق می‌افتاد و نمی‌توانستیم اقدام دیگری داشته باشیم. در کل از این پس سخت تلاش می‌کنیم تا با مشخص شدن گروهمان به روند آماده‌سازی سرعت ببخشیم و به مرز آمادگی برسیم.

وی افزود: همین حالا در سالن قرعه‌کشی هستیم و با مدیران و مربیان کشورهای مختلف دیدار کردیم تا بازی تدارکاتی برگزار کنیم. ما باید با تیم‌های آفریقایی و مخصوصاً تیم‌های آمریکای جنوبی دیدار کنیم تا با سبک فوتبال و کلاس کاری آنها بیشتر آشنا شویم. دیدار تدارکاتی کمک زیادی به ما در راستای آماده‌سازی می‌کند.

چمنیان در مورد اینکه قبل از این هدفش از حضور در جام‌جهانی را قرار گرفتن بین 4 تیم اول مطرح کرده بود و آیا همچنان هم همین نظر را دارد، اظهار داشت: هدف‌گذاری ما مشخص است قبل از قرعه‌کشی همین نظر را داشتیم و حالا هم همین هدف را دنبال می‌کنیم. مأموریتی که داریم را با تمام وجود پیگیری می‌کنیم و امیدواریم شرایط خوب پیش برود. کسب موفقیت دور از دسترس نیست باید سخت تلاش کنیم چرا که پتانسیل رسیدن به موفقیت را داریم. ما می‌توانیم از گروهمان صعود کنیم و در مرحله حذفی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. همانطور که گفتم هنوز هم همان هدف را دنبال می‌کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین