اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۷۹۸

حضور مرادی در کنارم، لرزه به اندام حریفان انداخت

نفر سوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم که زحمات من و پدرم که در این سال‌ها کشیده بودیم، نتیجه داد و توانستم مدال کسب کنم.
۲۲:۰۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مسلم نیادوست درباره کسب مدال برنز در ماده 1500 متر مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا گفت: این لطف خدا بود که در این باران و طوفان بتوانم مدال بگیرم. واقعاً شرایط سختی بود اما خدا را شکر که درنهایت مدال گرفتم.

وی درمورد اینکه در اواخر مسابقه برنامه ویژه‌ای برای کسب مدال داشت، تصریح کرد: من برای آخر مسابقه برنامه داشتم؛ چراکه مربیانم روی این موضوع با من کار کرده بودند، البته دونده قطری و هندی بسیار ورزشکاران خوبی بودند، اما خدا را شکر می‌کنم که زحمات 10 سال اخیرم نتیجه داد. همچنین توانستم پاسخی به زحمات پدرم که برایم کشیده بود، بدهم. البته سجاد مرادی روحیه خیلی خوبی به من می‌داد و حضور او در کنارم لرزه به اندام حریفان انداخته بود.

نیادوست افزود: بعد از 4 دوره که در مسابقات شرکتی می‌کردم، این اولین مدال آسیایی من بود، اما من در شرایط بسیار سختی مدال گرفتم، برای من 500 مسابقه انتخابی گذاشته بودند، امیدوارم نگاه‌ها عوض شود. سجاد مرادی هم به خاطر همین که نگاه‌ها عوض شود استعفا داد و امیدوارم او با قدرت برگردد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین