اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۷۹۳

درخشش دوومیدانی کاران در اودیشا

نمایندگان کشورمان در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال های ارزشمندی شدند.
۲۱:۳۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| در پایان روز دوم بیست و دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان این روز مدال‌های ارزشمندی نصیب دوومیدانی کاران کشورمان شد.

در دوی 1500 متر مسلم نیادوست با جهش خوبی که داشت توانست مدال برنز را از آن خود کرده و صاحب نخستین مدال آسیایی خود شود.

در پرتاب وزنه جایی که کسی شانسی برای علی ثمری قائل نبود اما او با رکورد خوب 19 متر و 80 سانتیمتر یک شگفتی رقم زد و مدال طلای این مسابقات را به دست آورد. او همچنین سهمیه حضور در مسابقات جهانی را هم کسب کرد.

اما در دوی 100 متر که مهیج ترین مسابقات دوومیدانی در جهان شناخته می‌شود حسن تفتیان پس از این که دو بار داوران به علت خطای دو دونده مسابقه را متوقف کردند در پایان با رکورد 10 ثانیه و 25 صدم ثانیه مدال با ارزش طلا را کسب کرد.

همچنین در ماده 400 متر علی خدیور در مصاف با رقبای خود به مقام هفتم دست پیدا کرد.

با نتایج به دست آمده تا پایان روز دوم تیم ایران صاحب 3 طلا و یک برنز شد و این در حالی است که فردا دیگر ورزشکاران کشورمان در مواد مختلف با رقبای خود روبرو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قهرمانان دوومیدانی قهرمانی آسیا به صورت مستقیم سهمیه مسابقات جهانی 2017 لندن را کسب خواهند کرد.روز دوم رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که بارش شدید باران برای دو بار انجام مسابقات و اهدای جوایز را متوقف کرد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین