اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۵۷۴

هواداران بشیکتاش من را به استانبول کشاندند

مدافع پرتغالی بشیکتاش گفت: خانواده و دوستان از این تصمیم استقبال کردند و من در حین بازی در جام کنفدراسیون‌ها تصمیم حضور در بشیکتاش را گرفته بودم.
۲۰:۳۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| پهپه ستاره باشگاه رئال بعد از ترکمادرید و امضا قرارداد به بشیکتاش در مراسم امضا گفت: قبل از حضور در استانبول با دوگانگی مواجه بودم اما بعد از امضا قرارداد حس خوبی دارم.

وی افزود: هواداران بشیکتاش با حضور در فرودگاه من را ذوق زده کردند و اکنون احساس می‌کنم می توانم یک با خوشحالی و لذت در اینجا زندگی کنم. البته با وجود چنین هوادارانی انتخاب بشیکتاش کار سختی نبود.خانواده و دوستان از این تصمیم استقبال کردند و من در حین بازی در جام کنفدراسیون ها این تصمیم را گرفته بودم.

هواداران بشیکتاش من را به استانبول کشاندند

مدافع مستحکم پرتغالی افزود: گرچه حضورم در اینجا با مذاکرات طولانی همراه شد اما تنها موضوعی که کار من را راحت کرد هواداران بشیکتاش بود و آنها باعث شدند من استانبول را انتخاب کنم.از انگلیس، فرانسه، و اسپانیا چند پیشنهاد داشتم ولی احساس می‌کنم اینجا می توانم با رضایت کامل توپ بزنم.

از ریکاردو کوارشما راهنمایی گرفتم

بازیکن اسبق رئال گفت: پس از پیشنهاد بشیکتاش مستقیما با ریکاردو صحبت کرد و از زمان حضور در پورتو با او رفیق هستم و با اطلاعاتی که از کوارشما گرفتم تصمیم گرفت.دوست دارم به عنوان بخش از این باشگاه در ادامه موفقیت های بیشتر را کسب کنیم و هواداران را خشنود کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین