اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۴۴۰

حیدری: دو سال به خاطر مصدومیت از کاراته دور بودم

سنگین وزن تیم ملی بزرگسالان کاراته، گفت: طی دو سال گذشته به خاطر مصدومیت شدیدی که از ناحیه پا داشتم از کاراته دور بودم و حالا که عضو تیم ملی شده‌ام می‌خواهم با کسب مدال طلا بازگشت خوبی داشته باشم.
۰۲:۵۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| سامان حیدری در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تمرینات اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته اظهار داشت: تقریباً یک ماه است که ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است به میزبانی قزاقستان برگزار شود فیکس شده، خوشبختانه یک جو آرام و خوبی در اردوها حاکم است. شهرام هروی نیز همه چیز مسائل داخل اردو را مدیریت می‌کند و با توجه به اینکه تیم ما قهرمان جهان است وظیفه همه ما سنگین شده ؛چرا که باید با توجه به رزومه‌ای که تیم ملی بزرگسالان دارد همه تلاش کنیم و این توقعاتی که از کاراته به وجود آمده را برآورده کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: امسال تیمی بسته شده که ترکیب آن جوانان و باتجربه‌ها هستند همه نفرات حاضر در اردو شرایط خوبی از لحاظ جسمانی دارند و انگیزه آنها برای کسب مدال در قزاقستان بسیار زیاد است امیدوارم که من هم با توجه به اینکه عضو کمیته تیمی هستم در این مسابقات مدال‌آور باشم.

حیدری در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: با توجه به اینکه سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را چند سال است که دارم به همین دلیل تجربه کافی برای حضور در میادین بزرگ بین‌المللی را دارم. خوشبختانه تمام بچه‌های تیم تجربه حضور در مسابقات و سکوی جهانی را در کارنامه خود دارند و فکر نمی‌کنم کسی به کمتر از مدال طلا قانع باشد. همه نفراتی که چه در کمیته تیمی و چه در کمیته انفرادی عضو تیم ملی هستند با تمام انگیزه می‌خواهند نتایج سال 2003 که کسب 6 مدال طلا بود را تکرار کنند. به اعتقاد من این تیم نتیجه خوبی در قزاقستان کسب خواهد کرد.

سنگین وزن تیم ملی بزرگسالان کاراته در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: 7 سال است که عضو تیم ملی بزرگسالان هستم؛ در طول این چند سال مدال طلا و برنز کمیته تیمی جهان را کسب کرده‌ام. یک طلا و یک برنز بزرگسالان آسیا، دو نقره و دو برنز مسابقات لیگ جهانی کاراته جزو مدال‌هایی است که در طول این چند سال به دست آورده‌ام. با توجه به اینکه طی دو سال گذشته به خاطر مصدومیت شدیدی که از ناحیه پا داشتم از مسابقات بین‌المللی دور بودم و حالا که عضو تیم ملی شده‌ام انگیزه‌ام دو چندان است که با کسب مدال طلا بازگشت خوبی به کاراته داشته باشم. جا دارد از کادر فنی تیم ملی شهرام هروی و دیگر مربیان برای حمایت ما تشکر کنم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین