اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۳۰۲

برای به ثمر نشستن استعدادهای جدید باید صبر کرد

سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: تیراندازی رشته‌ای زمان بَر است و برای به ثمر نشستن استعدادهای جدید باید صبر کرد.
۱۲:۲۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین امیری، سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین، گفت: پس از برگزاری مسابقات داخلی و رویدادهای مختلف، تلاش کردیم تمام افرادی که احساس می‌کردیم می‌توانند در آینده در این رشته به موفقیت برسند را جذب کرده و به اردوهای انتخابی دعوت کنیم.

وی افزود: به صورت عمومی شناختی نسبی در خصوص این افراد داشتیم و تلاش کردیم در پایان اردوی اول با کمترین ریزش مواجه شویم و نفرات بیشتری به اردوی دوم راه پیدا کنند، اما با توجه به پیش رو بودن مسابقات جام جهانی که شهریور ماه امسال در کرواسی برگزار می‌شود، باید هر چه سریعتر ترکیب تیم را اعلام کنیم و با پایان یافتن مرحله دوم اردوی انتخابی، تکلیف تیم ملی نیز مشخص می‌شود.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد:برای نتیجه گرفتن در تیراندازی نیاز به صبر و زمان است. در این ایام استعدادهای خوبی کشف کرده‌ایم و نفرات جدیدی به ما معرفی شده‌اند که شانس مدال آوری دارند، اما باید برای به ثمر نشستن استعدادهای آنها صبر کرد و نباید صرفا نگاه نتیجه گرایی در مقطع زمانی خاص وجود داشته باشد و تنها نفرات محدودی که پیش از این افتخار آفرینی کرده‌اند در تیم باقی بمانند و راه بسته شود.

وی ادامه داد: باید به افراد جدیدی که به تازگی وارد این رشته شده و مستعد هستند، فضا داده شود و از این طریق ضمن پرورش استعداد این نفرات، پشتوانه‌سازی خوبی برای سال‌های آتی تیم ملی و رشته تیراندازی انجام می‌شود.

امیری در خصوص مسابقات جام جهانی در کرواسی گفت: پس از پارالمپیک ریو شرایط برای برگزاری اردو فراهم نشد، و فرصت کمی برای آمادگی مسابقات کرواسی داریم. از این رو توجه عمده کادر فنی به نتیجه گرفتن از این مسابقات نیست و صرفا برای ارتقا رنکینگ و همینطور حضور در یک عرصه بین‌المللی که تمرینی خوب برای ملی‌پوشان نیز هست، در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی در پایان تصریح کرد: پس از بازی‌های پارالمپیک ریو، شاهد جذب ورزشکاران زیادی به رشته تیراندازی بودیم. به ویژه در بخش تپانچه بانوان که در آن موفق به کسب 2 نشان طلا توسط ساره جوانمردی شدیم. مسابقات آزاد فرصت خوبی است تا ظرفیت این نفرات سنجیده و راه برای آنها باز شود.

دومین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی از 10 تا 21 تیر ماه در دو بخش تپانچه و تفنگ بادی بانوان و آقایان در جریان است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین