اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۲۹۹

به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رسم

نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته جوانان، گفت: متاسفانه در طول تمریناتی که طی چند روز گذشته داشتم از ناحیه مچ پا آسیب دیدم، اما مصدومیتم خیلی جدی نیست.
۱۲:۰۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| آخرین مرحله اردوی تیم ملی مردان جوانان کاراته کشورمان با حضور 5 ملی پوش در سالن شهید کبکانیان تهران تا زمان اعزام کاراته کاها به مسابقات قهرمانی آسیا 2017 پیگیری می شود. مهران بهنام فر قهرمان سابق تیم ملی کاراته به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان هدایت این ملی پوشان را برعهده دارد.شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا از 21 تیرماه به مدت 6 روز به میزبانی آستانا قزاقستان برگزار می‌شود.

علیرضا علیزاده در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تمرینی اردوی آخر مرحله آماده سازی تیم ملی کاراته جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: متاسفانه در طول تمریناتی که طی چند روز گذشته در اردوهای تیم ملی داشتم از ناحیه مچ پا آسیب دیدم، اما مصدومیتم خیلی جدی نیست. پس از مصدومیت با توصیه پزشکان راهی بیمارستان شدم و طبق تشخصی پزشکان مچ پای من یک مقدار آسیب دیده است و به همین دلیل برای چند روز کوتاه نمیتوانم تمرین کنم. البته تا چند روز آ‌ینده گچ پایم را باز خواهم کرد و همه چیز به روال عادی برمی‌گردد.

وی در ادامه، افزود: پیش از اتفاقی که برایم رخ دهد، شرایط آمادگی جسمانی‌ام خیلی عالی بود، حالا چند روزی از تمرینات کاراته دورم اما سعی می‌کنم پس از باز شدن گچ پایم تمریناتم را جدی تر پیگیری کنم تا جبران روزهایی شود که در تمرینات حضور نداشتم.

علیزاده در پاسخ به این سوال که احتمال دارد به مسابقات قهرمانی آسیا نرسید، عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که با پزشکم داشتم تنها چند روز پایم فیکس می‌شود و پس از باز شدن گچ پایم مشکل مصدومیتم رفع می‌شود و 100 درصد به مسابقات قهرمانی آسیا می‌رسم. من فقط به مدال طلای مسابقات فکر می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین