اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۲۷

کاپیتان تراکتور سازی: شرمنده هواداران هستیم/ با قدرت تمرینات را ادامه می دهیم

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: با نتایجی که کسب شده شرمنده هواداران شده ایم ولی انشالله با تمام قدرت در تمرینات حاضر می شویم تا در ادامه مسابقات نتایج خوبی کسب شود.
۱۳:۳۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد ایران پوریان، کاپیتان تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود در خصوص وضعیت این تیم در تعطیلات لیگ برتر، اظهار داشت: ما پس از تعطیلات چند روزه، از فردا تمرینات را پیگیری خواهیم کرد تا به هماهنگی و آمادگی خوبی دست یابیم. با تمام قدرت در تمرینات حاضر می شویم. امیدوارم در ادامه مسابقات مشکلی نداشته و نتایج گذشته را نیز جبران کرده و همانند همیشه، خودمان را جزو مدعیان قهرمانی قرار بدهیم.

وی در خصوص دیدار پیش روی تیمشان مقابل سپاهان اصفهان، بیان کرد: حریفمان تیم با شخصیت و قدرتمندی است که بازیکنان و کادر فنی خوبی را در اختیار دارد. ما باید خودمان را آماده بازی بزرگ کنیم و مطمئنا باید در چنین بازی هایی، کمترین اشتباهات را داشته باشیم تا نتایج مورد نظر کسب شود.

ایران پوریان ادامه داد: همه بازیکنان دست به دست خواهند داد تا کمترین اشتباهات را در مقابل سپاهان داشته و به پیروزی دست یابیم. کادر فنی شرایط تیم مقابل را آنالیز می کند.

کاپیتان سرخ پوشان تبریزی درباره حمایت های هواداران تیمش، گفت: حضور هوداران، همیشه قوت قلبی برای ما بوده و انرژی مضاعفی را به تیم تزریق کرده اند. بدون حضور هواداران انرژی کاملی برای پیروزی نداریم ولی نیازی به صحبت های ما نیست، زیرا خودشان موقعیت خاص تیم را درک می کنند.

وی ادامه داد: از همه آنهایی که در این چند هفته تیمشان را تنها نگذاشتند اند، تشکر کرده و باید بگویم شرمنده آنها شده ایم. امیدوارم زحمات هواداران را جبران کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین