اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۲۳۲

والیبالیست‌های ژاپنی‌ سخت تسلیم شدند

قطر پاسور تیم والیبال بانک سرمایه گفت: مسابقه خوبی با نماینده ژاپن داشتیم و بازیکنان این تیم به سختی تسلیم شدند.
۱۸:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی پس از پیروزی بانک سرمایه برابر تویودای ژاپن در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا گفت: ژاپنی‌ها سخت تسلیم می‌شوند و تا پوئن آخر مبارزه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم تویودا امروز ایگور امرسون را به بازی نگرفت گفت: اما بازیکن شماره 14 این تیم «ریو تسوباکی‌یاما» برای بازیکنان ایران ناشناخته بود و کمی تیم بانک سرمایه را اذیت کرد.

پشت خط‌‌ زن تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم، به خصوص با پاسورها. برای قهرمان شدن باید همه تیم‌ها را شکست دهیم.

محمودی با بیان اینکه برای بانک سرمایه رتبه‌های دوم تا ششم با هم فرقی ندارد، گفت: فقط قهرمانی همه بازیکنان و کادر فنی را راضی می‌کند.

محمودی درباره عملکرد خودش که بازی به بازی بهتر می‌شود، گفت: همیشه با تمام توان برای تیم تلاش کرده‌ام ولی نمی‌خواهم با تحمل فشار بیش از حد ناچار به ترک والیبال شوم. من با والیبال زندگی می‌کنم.

بانک سرمایه با کسب سومین برد متوالی خود در رقابت‌‎های قهرمانی باشگاه های آسیا به عنوان صدرنشین گروه F به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود کند و فردا (سه شنبه) در این مرحله به مصاف تیم چهارم گروه E می‌رود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین