اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۲۱۹

برای رسیدن به فینال مسابقات جهانی تلاش می‌کنم

ملی‌پوش تیم قایقرانی جانبازان و معلولین گفت:‌ سطح مسابقات جهانی بالاست و رسیدن به فینال A هم افتخار بزرگی است؛ امیدوارم در زمره ۹ نفر راه یافته به فینال باشم.
۱۷:۴۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| نهمین مرحله از تمرینات تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین برای حضور در رقابت‌های جهانی جمهوری چک و مسابقات قهرمانی آسیا از امروز در دریاچه مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد. در این اردو از اسلام جاهدی، اکبر طهماسبی، نادرعیوضی، شهلا بهروزی‌راد و مریم سلطانی دعوت شده تا تمرینات خود را زیر نظر مسعود مهدوی‌نیا، سرمربی تیم ملی، برگزار کنند.

شهلا بهروزی‌راد، ملی‌پوش تیم قایقرانی در خصوص این تمرینات گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم و در هر مرحله به نسبت مرحله قبل شاهد روند روبه رشد ملی‌پوشان هستیم.

اولین نماینده قایقرانی ایران در بازی‌های پارالمپیک افزود: طبق برنامه‌ای که پیش‌بینی شده، در مرداد ماه به اوج آمادگی خواهیم رسید و فشار تمرینات به حداکثر می‌رسد تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار است، آماده شویم.

وی خاطر نشان کرد: سطح این مسابقات بالاست و رسیدن به فینال A هم افتخار بزرگی است؛ امیدوارم بتوانم در زمره 9 نفر راه یافته به فینال A مسابقات جهانی باشم. پس از این مسابقات رقابت‌های قهرمانی آسیا را در پیش داریم که آذر ماه سال جاری در تایلند برگزار می‌شود و برای حضوری قدرتمند در آن آماده می‌شویم.

دور جدید تمرینات تیم ملی که از امروز آغاز شده تا 28 تیر ماه در جریان خواهد بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین