اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۱۵۶

کار سخت تیم امید برای آوردن بازیکنان به اردو

تیم ملی فوتبال امید ایران از 15 تیر اردوی آماده‌سازی خود را در شرایطی آغاز می‌کند که ممکن است 6 بازیکن خود را به دلیل حضور در اردوی خارج از کشور باشگا‌ه‌هایشان در اختیار نداشته باشد.
۱۳:۰۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی امید فوتبال ایران روز 15 تیر دومین اردوی آماده‌سازی جهت حضور در مرحله انتخابی قهرمانی زیر 23 سال آسیا را در تهران برگزار می‌کند.

در اردوی اول تیم امید 10 بازیکن به دلیل نداشتن مجوز از سوی باشگاه‌هایشان نتوانستند در اردو حاضر شوند و تمرینات در شرایطی برگزار شد که مربیان تیم عملا نمی‌توانستند کار فنی و تاکتیکی انجام دهند.

با هر ترفندی که بود تیم امید کار خود را در این اردو دنبال کرد اما امیرحسین پیروانی سرمربی تیم امید اعلام کرد برای اردوی بعدی نیاز به حضور همه بازیکنان دارد و در غیر اینصورت مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد.

فدراسیون همواره نشان داده توجه زیادی به تیم‌ امید ندارد و به چشم یک بچه سر راهی به این تیم نگاه می‌کند. غیبت تمامی مسئولان فدراسیون در اولین جلسه تیم ملی امید و شروع کار بدون انجام هیچ معارفه‌ای کاملا بیانگر اهمیت این تیم در نگاه مسئولان فدراسیون فوتبال بود!

فدراسیون بعد از اعلام لیست نفرات دعوت شده به اردوی تیم امید در اطلاعیه حرف آخر را به باشگاه‌ها زد. در این اطلاعیه از سوی سازمان تیم‌های ملی به ضرورت حضور بازیکنان در اردو اشاره شد و همچنین اعلام شد:رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرده مطابق ماده 83 آیین‌نامه انضباطی اشخاص حقوقی(باشگاه‌ها) و افراد حقیقی(بازیکنان)، حق خودداری یا انصراف از تیم‌های ملی و یا ممانعت از شرکت افراد در برنامه‌های تیم ملی در هر رده‌ای از تیم‌های ملی را ندارند.

با وجود این اطلاعیه به نظر می‌رسد موضوع بسیار حساس‌تر است. چرا که در مقطعی که تیم ملی امید اردویش آغاز می‌شود چند باشگاه اصلا در ایران حضور ندارند و احتمال دارد بازیکنان آنها نتوانند به اردوی تیم ملی امید برسند.

استقلال امید نورافکن، سیدمجید حسینی و مهدی قائدی، پرسپولیس صادق محرمی، پدیده محمدمهدی مهدی‌خانی و گسترش فولاد نیما مختاری را به عنوان نماینده در تیم ملی امید دارند و در مقطعی که اردوی این تیم آغاز می‌شود در ایران حضور ندارند.

در این شرایط انجام تعامل کار بسیار سخت و دشواری است که شاید نتوان به همین راحتی بستر را برای حضور بازیکنان فراهم کرد.

تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی،‌ ذوب آهن، سایپا، فولاد، پیکان و نفت تهران همه که نماینده‌هایی در تیم امید دارند در آن مقطع یا در اردوی داخل کشور هستند یا تمرینات آماده سازی‌ را پشت سر می‌گذارند. حتی احتمال دارد ذوب آهن به اردوی خارج از کشور برود.

به هر حال کار بسیار سخت و رسیدن به توافق بسیار مشکل است. باید دید چطور مسئولان می‌توانند با این موضوع کنار بیایند و باشگا‌ه‌ها به دادن مجوز حضور بازیکنانشان در اردو متقاعد کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین