اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۱۴۲

می‌خواهم در المپیک 2020 توکیو مدال آور باشم

نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم تیم ملی جوانان کاراته گفت: می‌خواهم استارت کسب مدالم را از قزاقستان آغاز کنم تا المپیک 2020 توکیو پرقدرت در تیم‌های ملی حضور داشته باشم.
۱۲:۰۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| آخرین مرحله اردوی تیم ملی مردان جوانان کاراته کشورمان با حضور 5 ملی پوش در سالن شهید کبکانیان تهران تا زمان اعزام کاراته کاها به مسابقات قهرمانی آسیا 2017 پیگیری می شود. مهران بهنام فر قهرمان سابق تیم ملی کاراته به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان هدایت این ملی پوشان را برعهده دارد.شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا از 21 تیرماه به مدت 6 روز به میزبانی آستانا قزاقستان برگزار می‌شود.

محمدرضا مرادی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تمرینات مرحله آخر اردوی تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، گفت: خوشبختانه در حال حاضر تقریباً به 80 درصد آمادگی رسیده‌ایم. امیدوارم تا روز قبل از مسابقات به اوج آمادگی برسیم و بتوانیم بهترین نتیجه را در قزاقستان رقم بزنیم. من اولین حضورم در تیم ملی جوانان است و به همین دلیل برای کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال انگیزه زیادی دارم. من فقط برای کسب مدال طلا می‌روم و برایم فرقی ندارد که تجربه حضور در این مسابقات را در گذشته داشته‌ام یا نه. هدفم از ابتدای شروع تمریناتم کسب مدال طلای قزاقستان بوده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برای خود برنامه‌ریزی بلندمدت انجام داده‌ام تا پس از قزاقستان در مسابقات جهانی اسپانیا نیز حضور داشته باشم. می‌خواهم استارت کسب مدالم را از قزاقستان آغاز کنم تا المپیک 2020 توکیو پرقدرت در تیم‌های ملی حضور داشته باشم. ان‌شاءالله که پس از سپری کردن تمام این مراحل در المپیک توکیو خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای کشورم کسب کنم. مطمئنم به هدفم می‌توانم برسم.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: درواقع قزاقستان شروع کار من است و می‌خواهم در وزن منهای 61 کیلوگرم خودم را ثابت کنم تا در جهانی اسپانیا حضور داشته باشم.

نماینده وزن منهای 61 کیلوگرم تیم ملی جوانان کاراته گفت: هیچ آسیب‌دیدگی ندارم و از لحاظ آمادگی شرایط ایده‌آلی دارم. مرتضی فرجی از مربیان پایه و ابتدایی من است. از او تشکر می‌کنم. از کادر فنی و مسئولان فدراسیون برای برنامه‌ریزی‌هایی که داشته‌اند تشکر می‌کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین