اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۰۶۸

از لحاظ بدنی عقب هستیم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران،‌گفت: کار کردن با کریمی لذت بخش است و در زمان بازیکنی او هم با یکدیگر همبازی بودیم.
۲۱:۴۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| حمیدرضا علی‌عسگری در حاشیه تمرین نفت تهران،‌گفت: کار را یک مقدار دیر شروع کردیم اما در زمانیکه پیش رو داریم شاید بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم. کمی عقب‌ هستیم اما باید فشرده‌تر کار کنیم.

وی در مورد تجربه کار کردن با کریمی، تصیرح کرد: قبلا با کریمی هم بازی بودم و واقعا لذتبخش بود. او اولین تجربه مربیگری خود را پشت سر می‌گذارد اما برایمان کار کردن با او لذت دارد.

هافبک نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: شرایط نفت خوب نیست به سال‌های قبل کاری ندارم اما با توجه به صحبت‌هایی که با ما کردند شاید شرایط امسال بهتر شود. با توجه به پیشنهادی که شد چون در لیست کریمی بودم نمی‌توانستم این مسئله را قبول نکنم می‌خواستم بیشتر دیده شوم و در خدمت کریمی هستیم.

علی‌عسگری در ادامه در مورد اینکه آیا نفت می‌تواند حضور موفقی در آسیا داشته باشد، خاطرنشان کرد: ما دیر شروع کردیم اما می‌توانیم به آمادگی نسبی برسیم. آسیا به سال بعد منتقل می‌شود و برای آن برهه زمان داریم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود کریمی تجربه ندارد، گفت: این حرف نشان می دهد شما در حال پیش بینی کردن هستید. پیش بینی کردن درست نیست. کریمی با مربیان بزرگی کار کرده و در بالاترین سطح دنیا فوتبال بازی کرده است. هیچکس نمی‌تواند بگوید او زود کار را شروع کرده است البته من این اعتقاد را ندارم. اعتقاد دارم او در مربیگری می‌تواند موفق شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین