اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۰۵۶

پارسیان جایگزین دبیری تبریز شد

جلسه هیأت رئیسه کمیته فوتسال با حضور کفاشیان سرپرست ریاست کمیته فوتسال، سلیمانی دبیر کمیته فوتسال و همچنین اعضای هیأت رئیسه این کمیته در محل این کمیته تشکیل شد.
۲۰:۴۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| امروز یکشنبه 11 تیر ماه جلسه هیأت رئیسه کمیته فوتسال با حضور کفاشیان سرپرست ریاست کمیته فوتسال، سلیمانی دبیر کمیته فوتسال و همچنین اعضای هیأت رئیسه این کمیته در محل این کمیته تشکیل شد.

کفاشیان در ابتدا ضمن تشکر و قدردانی از جلسات منظم و پیگیری‌های هیأت رئیسه گزارشی از عملکرد خود که در هفته گذشته انجام داده بود بازدید از باشگاه فرش‌آرای مشهد و همچنین حضور در تبریز و بازدید از امکانات باشگاه مس سنگون ورزقان و پیگیری و توسعه امور فرهنگی در سالن‌ها و فراهم نمودن حفظ و بستر مناسب جهت بازی‌ها صحبت کرد.

همچنین مصوبات هیأت رئیسه امروز به شرح زیر بود:

1-نتیجه بازی فرش‌آرای مشهد و آذرخش بندرعباس 3 بر صفر به نفع فرش‌آرا اعلام شد و همچنین مدارک بازی جهت کمیته انضباطی ارسال شود.

2- چنانچه تیم‌هایی که به هر دلیل نتوانستند در هفته اول به میدان بروند در هفته دوم نیز مشکل خود را حل کنند و در صورت عدم مشکل از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد.

3-همچنین در این جلسه حضور باشگاه پارسیان به جای دبیری تبریز در لیگ برتر 96 مورد موافقت قرار گرفت.

4-بدهی مالی تیم دبیری تبریز به سازمان لیگ به طور کامل بخشیده شد.

5-مصوب شد که تیم‌هایی که به هر دلیلی از لیگ برتر فوتسال کنار رفته‌اند مانند دبیری تبریز یا تیم‌های دیگر فقط یک بازیکن علاوه بر 4 سهمیه لیگ برتری خود می‌توانند از این تیم‌ها جذب کند.

5-جهت کمک به بازیکنان لیگ برتر و باشگاه‌ها و توسعه فوتبال چنانچه بازیکنی از تیم‌ها به صورت قرضی به مسابقات باشگاه‌های آسیا اعزام شوند می‌توانند در بازگشت برای تیم خود بازی کنند. و چنانچه بازیکنی آزاد باشد همچنان بازیکن آزاد محسوب می‌شود می‌تواند به عنوان سهمیه فیفا جذب شود.

6-بازیکنان آزاد لیگ برتر امید برای لیگ دسته یک امید نیز می‌توانند جاری شود.

7-مقرر شد بخشی از حق‌الزحمه داوران،‌ناظران و نمایندگان فوتسال از محل اعتبارات سازمان لیگ با هماهنگی کفاشیان پرداخت گردد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین