اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۹۱۹

بازداشت غیرقانونی عکاس ایرانی در قاهره و بازگرداندن او به ایران

عکاس ایرانی که از سوی فدراسیون برای پوشش مسابقات بسکتبال جوانان جهان راهی مصر شده بود بی‌دلیل در فرودگاه قاهره بازداشت و به ایران بازگردانده شد.
۲۲:۴۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| کشور مصر که میزبان مسابقات جام جهانی جوانان است در برخورد با اتباع ایرانی برای ورود به خاک این کشور برخورد مناسبی نداشته و یکی از عکاسانی که از سوی فدراسیون برای پوشش مسابقات اعزام شده بود را در فرودگاه قاهره برای ساعاتی بازداشت و پس از آن به ایران بازگرداندند.

اشکان مهریار عکاس ایرانی کشورمان که روز گذشته عازم مصر شده بود پس از ورود به فرودگاه توسط پلیس این کشور بازداشت می‌شود و تمام وسایل او ضبط شده و خود وی نیز برای چند ساعت در اتاقی نگه داشته می‌شود.

این در حالی بوده که این عکاس هم آی‌دی‌کارت مسابقات و هم ویزای کشور مصر را در دست داشته اما متأسفانه پلیس این کشور برخورد خوبی با او نداشته و بی‌احترامی کرده است.

این عکاس پس از اینکه 5 ساعت در اتاقی نگه داشته شده بود با پروازی به ایران بازگردانده شد.

علی توفیق دبیر فدراسیون بسکتبال نیز مشکل اینچنینی برای او به وجود آمد اما او توانست مشکلش را حل و به هتل محل اقامت خود برود.

پلیس فرودگاه قاهره مشکل را اینگونه عنوان کرده که باید 2 مهر در ویزای این عکاس خورده می‌شد اما بنا بر کسب اطلاع، تمامی کسانی که از ایران به این کشور رفته بودند فقط یک مهر داشتند و مشخص نیست دلیل دولت مصر برای این اقدام غیرقانونی چه بوده است.

مسابقات بسکتبال جوانان جهان از امروز در مصر آغاز شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین