اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۹۱۲

هیچگاه بازیکنان ایران در ست پنجم از نظر بدنی کم نیاوردند

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بعد از اینکه به هدف اول خود نرسیدیم هدف جدیدی را برای تیم ترسیم کردیم.
۲۲:۴۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا طلوع کیان، مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از پیروزی دوباره 3 بر 2 برابر آرژانتین در رقابت های قهرمانی جهان درمورد این مسابقه اظهار داشت: چند نکته وجود دارد؛ اول اینکه هدف بازیکنان در ابتدای راه این بود که در مسابقات جهانی به نیمه نهایی صعود کنند. با توجه به زحمتی که کشیدیم و تلاشی که کردیم نتوانستیم مزد خودمان را بگیریم. به هر حال این اتفاق برای ما رخ نداد و دو بازی 5 سته برابر کوبا و لهستان، قهرمان جهان را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: آماده کردن بازیکنان در این رده سنی پس از اینکه به هدف اول خود نرسیدند کار بسیار سختی است. ما مجبور بودیم هدف جدیدی برای بازیکنان ترسیم کنیم که اینکار را هم کردیم. واقعیت این است که هدف جدیدی داریم و آن هم این است که برای کسب مقام پنجم – ششمی بازی کنیم و بهترین جایگاه را بگیریم.من با تیم های ملی جوانان یک عنوان سومی در سال 2007 و یک عنوان هفتمی در سال 2009 به دست آورده ام.

طلوع کیان ادامه داد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و کسی کم کاری نکرد. ضمن اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم های مقابل هم بیکار نبودند که ما برویم و سکو بگیریم. سطح مسابقات والیبال جوانان جهان بسیار بالا است. تیم ایران 6 بازی 5 سته داشته است؛ باید از تاروردی زاده، بدنساز تیم تشکر کنم که بازیکنان را به نحوی آماده کرده است که ما توانستیم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم. هیچگاه بازیکنان ایران در ست پنجم کم نیاوردند.

وی گفت: پیروزی دوباره بر یک تیم آن هم در یک تورنمنت کار بسیار سختی است. آرژانتین تیم نایب قهرمان نوجوانان جهان است. بازی برابر آنها بسیار تاکتیکی و فنی بود که ما با بازیکنان ذخیره خود (شاهسوند، یلی و یوسف پور) توانستیم آنها را شکست دهیم که این موضوع نشان می دهد پتانسیل والیبال ایران بسیار بالا است. آرژانتینی ها با تدبیری که داشتند آقچه لی و مسافر را بسته بودند، اما ما با تغییراتی که داشتیم به یک پیروزی ارزشمند رسیدیم.

طلوع کیان در پایان گفت: امیدوارم در بازی بعدی هم به پیروزی برسیم و در جایگاه پنجم قرار بگیریم، چون تا همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد. ما یک بار سوم و دو بار پنجم جهان شده ایم و حالا امیدوارم یک بار دیگر بتوانیم این عنوان پنجمی را تکرار کنیم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین