اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۶۲۷

حذف دهمین تکواندو‌کار ایرانی از شیاپ چانگ موجو

پوریا عرفانیان نماینده وزن 80- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان با شکست مقابل هوگوپوش روسی از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
۱۰:۵۱ - ۰۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و امروز (جمعه) به پایان می‌‌رسد. در روز پایانی این مسابقات، رقابت‌های اوزان 62- کیلوگرم گروه زنان و 80- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

پوریا عرفانیان در اولین مبارزه رو در روی «الویس باربوسا» از پورتریکو دارنده مدال برنز قهرمانی پان آمریکا قرار گرفت و با نتیجه 21 بر 5 به برتری رسید.

نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود به مصاف «آنتون کتکوف» از روسیه دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2013 رفت و با قبول شکست (20 بر14) برابر این هوگوپوش از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

در ادامه آخرین روز از این رقابت‌ها،‌تکواندوکار وزن 62- کیلوگرم کشورمان در گام نخست به مصاف «فرناندا آگویره» از شیلی رفت و با نتیجه 14 بر 9 به این تکواندوکار غلبه کرد.

کیمیا علیزاده در دومین مبارزه با شکست (36 بر 22) «آشلی کرایولد» کانادایی دارنده مدال طلا و برنز قهرمانی پان امریکن توانست به مرحله سوم رقابت‌های جهانی صعود کند.

کیمیا در ادامه باید به مصاف «ئی چینگ لی» از چین تایپه دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا برود.

گفتنی است؛ تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف حریفانشان می‌روند.

ملی‌پوشان در بخش زنان با هدایت مهرو کمرانی (سرمربی) و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی (مربی) در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

لازم به یادآوری است، تیم ملی تکواندو مردان با ترکیب 8 هوگوپوش و تیم ملی بانوان نیز با ترکیب 6 ملی پوش راهی مسابقات جهانی کره جنوبی شده‌ است، آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند. زهرا پوراسماعیل، اکرم خدابنده، فرزان عاشورزاده، ناهید کیانی، ملکیا میرحسینی، سعید رجبی، سجاد مردانی، ابوالفضل یعقوبی و طیبه پارسا هم طی روزهای گذشته با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها حذف شده اند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین