اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۵۲۶

حسینی با شکست ترکیه به برنز جهانی نزدیک شد

میرهاشم حسینی وزن 63- کیلوگرم تیم ملی تکواندو مردان با شکست نماینده ترکیه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
۱۱:۴۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه (3 تیرماه) در سالن "تی‌وان آرنا" موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. امروز (پنج شنبه) و در ششمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 57- کیلوگرم گروه زنان و 63- کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

در ادامه مسابقات امروز، میرهاشم حسینی هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم در نخستین گام رو در روی «عمر حجامی» از مراکش قرار گرفت و با پیروزی مقتدرانه (25 بر 5) از شیاپ‌چانگ خارج شد. این تکواندوکار پیش از این در المپیک ریو 2016 و مسابقات قهرمانی جهان 2015 حضور داشته، اما دستش از کسب مدال کوتاه مانده است.

میرهاشم حسینی در دومین مبارزه خود به مصاف آلجاندرو چانگ از آمریکا رفت. راند اول این دیدار با نتیجه 5 بر 2 به سود پارسا رقم خورد. در راند دوم این رقابت‌ها نماینده کشورمان با نتیجه 8 بر 4 هوگوپوش آمریکایی را شکست داد. این رقابت‌ در راند سوم با نتیجه به سود نماینده ایران به پایان رسید.

حسینی در سومین مبارزه به مصاف "هاکان رسبر"نماینده ترکیه رفت. در راند اول این مبارزه نماینده ترکیه بازی را با نتیجه 13 بر واگذار کرد. راند دوم این مسابقه به نتیجه 20 بر 6 به سود هوگوپوش کشورمان به پایان رسید. حسینی با این پیروی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین