اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۳۹۷

آشنایی با تنیسور مشهور و جوان در ویمبلدون + تصاویر

در میان بزرگانی که در مسابقات ویمبلدون شرکت می‌کنند، تنیسورهای جوانی هستند که در مسابقات مختلف بهترین‌ها را از پیش رو برداشته‌اند.
۱۳:۲۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مسابقات تنیس ویمبلدون در حالی از چند روز آینده آغاز خواهد شد که در این مسابقات تنیسورهای جوان و مشهور نیز حضور دارند که در زیر با آنها آشنا می‌شوید:

دومینیک تیِم:

23 ساله با رنک 8 از استرالیا- یکی از بهترین تنیسورهای اروپا به شمار می‌رود. وی امسال موفق به شکست جوکوویچ شد.

الکساندر زِوِرِو:

20 ساله، رنک 12 از آلمان – این تنیسور امسال 3 عنوان قهرمانی را کسب کرده است. فصل امسال این تنیسور به طور کامل موفقیت‌آمیز نبوده است. وی در مسابقات تنیس رم با غلبه بر جوکوویچ به عنوان قهرمانی رسید، اما در مسابقات آزاد فرانسه در همان دور نخست شکست خورد و حذف شد.

لوکاس پویله:

23 ساله، رنک 15 از فرانسه – تمرینات این ورزشکار برای ویمبلدون در اشتوتگارت پیگیری می‌شود.

نیک کیرگیوس:

22 سلاله با رنک 20 از استرالیا – در 3 سال گذشته پیروزی او مقابل رافائل نادال یکی از مهمترین اتفاقات زندگی این ورزشکار است. بعد از ان به نظر می‌رسد رفتارهای این ورزشکار، پیشرفت او را لکه‌دار کرده است.

برنا کوریک:

20 ساله رنک 42 از کرواسی – او یکی از بازیکنان جوانی است که برای کارهای بزرگ گام برمی‌دارد. وی در ابتدای فصل در رنک 79 قرار داشت، اما توانست با نخستین عنوان قهرمانی در مراکش رنک خود را ارتقا ببخشد.

هیون چانگ:

21 ساله ، رنک 54 از کره جنوبی – او یکی از بااستعدادترین تنیسورهاست و پتانسیل خود را در مسابقات آزاد فرانسه نشان داده است؛ زمانی که توانست نیشیکوری را مغلوب کند.

دنیس شاپووالوف:

18 ساله دارای رنک 164 از کانادا – وی در مسابقات ایگون قبل از پیروزی مقابل ادموند انگلیسی در مرحله دوم، موفق شده بود توماس بردیچ را مغلوب کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین