اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۱۳
امیدوارم تعامل بیشتری بین کی‌روش با تیم امید بوجود بیاید

کاشانی: همدلی و مهربانی مردم ایران به اروپا و جهان اعلام شد

مدیر تیم امید فوتبال گفت: حضور تیم ستارگان فوتبال دنیا در ایران کمک می‌کند تا دید در تمام دنیا نسبت به مردم ایران تغییر کند و متوجه شوند مردمی مهربان و خیرخواه در ایران زندگی می‌کنند.
۲۰:۲۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حبیب کاشانی پس از مسابقه فوتبال ستارگان ایران و ستارگان جهان در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران، گفت: خیلی وقت بود که این شور و شعف در استادیوم آزادی برپا نشده بود و خوشحالم که امروز بزرگان فوتبال دنیا به ایران آمدند و با تیم ستارگان ما بازی کردند. مهمترین دستاورد این بازی این است که تفکر نسبت به ایران در اروپا و جهان تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ستارگان جهان امروز شاهد مهربانی، همدلی و نیات خیرخواهانه مردم ایران بودند و قطعاً پس از بازگشت به اروپا و تمام نقاط جهان این پیام را خواهند داد که مردم ما بسیار مهربان هستند امیدوارم در ماه آینده میزبان تیم‌های دیگری در ایران باشیم.

مدیر تیم امید فوتبال در مورد گلایه‌ای که از کی‌روش داشته عنوان کرد: باید تیم را به هلند بفرستیم و برای این موضوع دو ماه درگیر گرفتن ویزای شینگن هستیم. اگر به ما اعلام کنند چه بازیکنانی را مدنظر دارند می‌توانیم ویزای بیشتری بگیریم تا دست مربیان در این سه بازی دوستانه پر باشد. وقتی پنج‌شنبه بازیکن به تیم اضافه می‌شود کمی کار سخت می‌شود. به هرحال امیدوارم تعامل بیشتری با دوستان داشته باشیم تا به این مشکلات برنخوریم.

کاشانی گفت: جوانگرایی در تیم‌های ملی بسیار خوب است اما با تعامل بیشتر در شرایطی که رقابت‌های مقدماتی جهانی و مرحله پایانی کسب سهمیه المپیک را پیش‌رو داریم می‌تواند کمک کند که تیم‌ها با ترکیبی کامل به مسابقات اعزام شوند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین