اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۸۲۵

مدال برنز هادی پور در موجو قطعی شد

آرمین هادی‌پور نماینده وزن 54- کیلوگرم تیم ملی تکواندو ایران با شکست نماینده بلژیک مدال برنز خود را قطعی کرد.
۰۹:۵۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2017 از ساعت 4:30 بامداد (به وقت تهران) امروز (شنبه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور و با برگزاری مبارزات مرحله مقدماتی وزن 54- کیلوگرم در گروه مردان و 46- کیلوگرم در گروه زنان در سالن «تی وان آرنا» شهر موجو آغاز شد که در روز نخست از ایران تنها در گروه مردان نماینده داشتیم.

هادی پور در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هوگوپوشی از کشور بلژیک رفت و با نتیجه 17 بر 9 چهارمین حریف خود را نیز شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

وی در اولین گام رو در روی "آنشومن پاراشار" تکواندوکار هندوستانی قرار گرفت و با نتیجه 31 بر 5 توانست در راند دوم مقتدرانه پیروز شده و به مرحله بعد صعود کند.در دومین دیدار خود به مصاف «سالومون دمسه» نماینده اتیوپی رفت و در مبارزاتی حساس با نتیجه 22 بر 15 هوگوپوش این کشور را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.آرمین هادی پور نماینده وزن منهای 54 کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود با نتیجه 24 بر سه نماینده اندونزی را شکست داد.

امروز تیم ملی تکواندو کشورمان تنها یک نماینده در نخستین روز دارد. مرحله نیمه نهایی و فینال این وزن فردا(یک شنبه) برگزار خواهد شد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقبایشان می‌روند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین