اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۶۹

جدال عسگری در فینال کاراته وان با نماینده فرانسه/ گنج‌زاده از گردونه رقابت‌ها حذف شد

بهمن عسگری در پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا با شکست حریفان خود به فینال مسابقات راه یافت.
۱۷:۱۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا در حالی از روز گذشته(شنبه)با حضور 825 کاراته کا از 67 کشور در شهر تاریخی تولدو اسپانیا آغاز شده است که در دومین روز از این مسابقات، بهمن عسگری نمایده وزن 75- کیلوگرم تیم ملی ایران پس از استراحت در دور نخست، دور دوم به مصاف "استفان کاروانیسکی" از انگلستان رفت و با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت.

او در ادامه این مسابقات به مصاف نماینده استرالیا رفت. عسگری با نتیجه 5 بر صفر "جردن ماهر" از استرالیا را شکست داد. نماینده ایران در سومین مبارزه خود "لورنزو پیترومارچی" از ایتالیا را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد.

عسکری در ادامه مبارزات به مصاف"نیکلاس کوزماس از یونان رفت و این دیدار هم با نتیجه 9 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.
وی با شکست "جو کلاوی" از انگلیس به دیدار پایانی راه یافت. عسگری با نتیجه 4 بر صفر نماینده انگلیس را شکست داد.

عسکری کاراته کای شایسته وزن منهای 75 کیلو گرم کشورمان در حالی بعد از هفت ماه دوری از میادین بین المللی بازگشت شکوهمندانه داشت که پس از شش دور مبارزه و بدون اینکه یک امتیاز به حریفانش بدهد، به فینال لیگ جهانی کاراته وان تولدو اسپانیا راه یافت. بهمن عصر امروز باید با لوگان کاستا، حریفی از فرانسه روبرو شود که جدا از چهار مدال برنزی که طی سالهای قبل از کاراته وان ها بدست آورد، سال گذشته در رقابتهای قهرمانی اروپا نیز بر سکوی سوم ایستاده بود.

"لوگان" اما بهترین عنوانش را 100 روز پیش بدست آورد، در دومین مرحله لیگ جهانی در روتردام هلند، آنجا که در یک چهارم نهایی با شکست یک بر صفر ابراهیم حسن بیگی و سپس حریف تایوانی به فینال رفت و با برد 6 بر 2 برابر توماس اسکات امریکایی نشان طلا گرفت. این فرانسوی همانند بهمن عسکری 26 سال سن دارد.

در ادامه مسابقات سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی ایران در نخستین مبارزه خود در چارچوب این رقابت‌ها به مصاف "یوردان کوندف" از بلغارستان رفت و این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

گنج زاده در دومین دیدار به مصاف نماینده اسپانیا رفت و این دیدار هم با نتیجه 5 بر صفر به سود کاراته‌کای ایران به پایان رسید. وی در ادامه با نتیجه 2 بر یک مقابل نماینده لهستان شکست خورد. در ادامه این رقابت‌ها با شکست 2 بر صفر نماینده لهستان مقابل "گوگیتای" گرجستانی، سجاد گنج زاده از دور رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در تولدو اسپانیا کنار رفت.

گوگیتا پیش از این دیدار خورخه لوپز اسپانیایی را نیز 8 بر 0 مغلوب کرد تا هادی عرب نیز شانس حضور در جدول رپه شارژ را از دست بدهد.

هادی عرب نماینده وزن 84+ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به مصاف "میشل گیسلاندی" از ایتالیا رفت و این دیدار هم با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.

عرب در دومین دیدار به مصاف"خورخه لوپز" از اسپانیا رفت. این دیدار با نتیجه صفر برصفر به پایان رسید که سرانجام رای به برتری نماینده اسپانیا دادند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین