اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۵
تیم ما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

فروزان: مهار پنالتی راه‌آهن با لطف امام رضا (ع) بود

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: پنالتی که مهار کردم به خاطر لطف امام رضا (ع) بود و آن را به مردم مشهد تقدیم می‌کنم.
۲۰:۳۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-محسن فروزان در پایان دیدار تیمش مقابل راه‌آهن تهران درباره پنالتی که موفق به مهار آن شد، گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم این بازی را ببریم و پنالتی که موفق به مهار آن شدم، لطف امام رضا (ع) بود که امروز شامل حال من شد. پنالتی مهار شده و پیروزی به دست آمده را تقدیم مردم خوب مشهد می‌کنم.

وی درباره بحرانی که تیمش پشت سر گذاشته است، یادآور شد: باید بگویم که ما بحرانی نداشتیم، مسئولان باشگاه از جمله آقایان عباسی، رمضانی که الان سرمربی تیم شده و همچنین رسول خطیبی سرمربی قبلی تیم همه به دنبال این بودند که تیمی جوان، متشکل از بازیکنان بومی بسازند و مطمئناً ساختن چنین تیم‌های جوانی تبعاتی را دارد.

دروازه‌بان سیاه‌جامگان تصریح کرد: تیمی که با نفرات جوان وارد مسابقات می‌شود، همیشه باید منتظر اتفاقات عجیب باشد، اتفاقاتی که به خاطر اشتباهات بازیکنان جوان رخ می‌دهد. در باشگاه تفکرات مسئولان و مربیانی که نام بردم صرفاً فقط کسب نتیجه نبود، بلکه آنها آینده تیم را در نظر گرفتند و به عقیده من این تیمی که ساخته‌ایم در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین