اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۳۵

هشتمی زارعی و یازدهمی سلطانی در دسته 69 کیلوگرم

ملی‌پوشان دسته 69 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در جایگاه‌های هشتم و یازدهم قرار گرفتند.
۱۵:۰۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در ادامه مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان و در سومین روز از این رقابت‌ها، حسین سلطانی و مصطفی زارعی ملی‌پوشان کشورمان در پیکارهای دسته 69 کیلوگرم گروه A با 8 وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداختند که در پایان سلطانی در جایگاه چهاردهم ایستاد و زارعی هشتم شد.

* حرکت یک‌ضرب:

حسین سلطانی در حرکت یکضرب ابتدا وزنه 133 کیلوگرم را بالای سر برد، اما در حرکات دوم و سوم موفق به مهار وزنه 138 و 139 کیلویی نشد تا در نهایت در جایگاه هفتم قرار گیرد.

مصطفی زارعی در حرکت یکضرب 2 مرتبه نتوانست وزنه 132 کیلویی را مهار کند، اما در بار سوم وزنه 133 کیلوگرمی را با موفقیت به نام خود ثبت کرد و در رده نهم ایستاد.

در پایان حرکات یک ضرب میاموتو ماسائوری از ژاپن با 147 کیلوگرم طلا گرفت. زانی میرکو از ایتالیا با 140 کیلوگرم به مدال نقره و ماسکوئرال از کلمبیا با 139 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

* حرکات دوضرب:

سلطانی برای نخستین حرکت وزنه 155 کیلویی را انتخاب کرد که موفق به مهار آن نشد، اما در دومین تلاش این وزنه را بالای سر برد. سلطانی در حرکت سوم در مهار وزنه 172 کیلوگرمی ناکام بود تا با مجموع 288 و عنوان یازدهمی به کار خود پایان دهد. سلطانی در دوضرب با 155 کیلوگرم چهاردهم شد.

زارعی کار خود را در حرکت دوضرب ابتدا با مهار وزنه 153 کیلوگرمی آغاز کرد. وی در دومین تلاش در مهار وزنه 161 کیلوگرمی ناکام بود، اما در سومین حرکت وزنه 162 کیلوگرمی را بالای سر برد. زارعی در نهایت با مجموع 298 کیلوگرم هشتم شد و در دوضرب هم با 162 کیلوگرم در جایگاه نهم ایستاد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین