اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۸۵۱

توقف عاشوری مقابل قهرمان المپیک و جهان

در ادامه رقابت ‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش اپه مردان، نماینده شایسته ایران با صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی علیرغم شایستگی نتیجه را به قهرمان المپیک و جهان واگذار کرد و از صعود به مرحله بعد بازماند.
۱۷:۴۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا، ایران در بخش اپه آقایان با چهار نماینده محمد رضایی، طاهرعاشوری، محمد اسماعیلی و محمد کیهانی شرکت کرد که در پایان طاهرعاشوری موفق به حضور در جمع 16 شمشیر باز برتر شد.
در این بخش محمد اسماعیلی با 5 برد و یک باخت، طاهرعاشوری با 4 برد و 2 باخت، محمد رضایی با 4 پیروزی و 2 شکست و محمد کیهانی با 3 پیروزی و 3 شکست در مرحله مقدماتی به جدول اصلی و حذفی مسابقات راه پیدا کردند.
در ادامه مسابقات محمد رضایی شمشیرباز قرقیزستانی را شکست داد و به مرحله یک سی و دوم صعود کرد، طاهرعاشوری نیز در مقابل حریف سنگاپوری خود به پیروزی رسید و به مرحله یک سی و دوم صعود کرد، محمد اسماعیلی به مصاف شمشیرباز استرالیایی رفت و با شکست حریف خود به محله بعدی راه پیدا کرد اما محمد کیهانی مقابل حریف ازبسکتانی خود نتیجه را واگذار کرد و از راه یابی به مرحله یک سی و دوم بازماند.
در مرحله یک سی و دوم طاهرعاشوری مقابل حریف هنگ کنکی خود به پیروزی رسید و به مرحله یک شانزدهم راه پیداکرد، محمد اسماعیلی و محمد رضایی در این مرحله با وجود ارائه نمایشی قابل قبول به ترتیب مقابل حریفانی از قرقیزستان و قزاقستتان نتیجه را واگذار کردند و به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
اما طاهر عاشوری تنها نماینده ایران در مرحله یک شانزدهم به مصاف کیونگ حریف قدرتمند خود قهرمان المپیک و جهان از کشور کره رفت و با شکست مقابل این شمشیرباز از ادامه رقابت‌ها بازماند.
مسابقات قهرمانی آسیا از تاریخ 25 تا 30 خردادماه به میزبانی هنگ کنک درحال برگزاری است.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین