اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۷۶۲

به خاطر یزدانی تغییر وزن ندادم/ یک سال عقب افتادم

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان گفت: از این به بعد در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی خواهم گرفت؛ باید زودتر تغییر وزن می‌دادم، چون یک سال عقب افتادم.
۰۴:۲۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مجتبی گلیج در گفت‌وگویی درباره عملکردش در تورنمنت گرجستان گفت: اولین حضورم در یک مسابقه در وزن 97 کیلوگرم را تجربه می‌کردم، خدا را شکر محک خوبی بود و موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی درباره دلیل تغییر وزنش و اینکه آیا به خاطر حضور رقبای سرسخت مانند حسن یزدانی در 86 کیلوگرم و خلاء موجود در وزن 97 کیلوگرم این تصمیم را گرفته است یا خیر، گفت: اینطور نیست؛ این کار را به دلیل حضور یزدانی و یا سایر رقیبان در 86 کیلوگرم نکردم بلکه تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی و کسب یک مدال خوشرنگ در مسابقات جهانی فرانسه است.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان تصریح کرد: شرایطم به گونه‌ای بود که دیگر نمی‌توانستم در 86 کیلو بمانم و باید وزن زیادی کم می‌کردم؛ وقتی در این باره با مربیان تیم ملی صحبت کردم به جمع‌بندی رسیدیم بهتر است تغییر وزن بدهم. اگر این کار را نمی‌کردم حداکثر 2 سال دیگر مجبور بودم تغییر وزن بدهم به همین دلیل تصمیم گرفتم این کار را زودتر انجام بدهم.

گلیج عنوان کرد: البته سال گذشته مربیان تیم ملی به من پیشنهاد دادند که به 97 کیلوگرم بیایم، اما این کار را نکردم و باعث شد یکسال عقب بیفتم؛ حتی شاید اگر سال قبل هم این کار را می‌کردم می‌توانستم ملی‌پوش ایران در مسابقات جوانان جهان باشم و مدال بگیرم.

گلیج خاطرنشان کرد: باید زودتر تغییر وزن می‌دادم، چون یک سال عقب افتادم؛ به همین دلیل تمام هدفم این است در مسابقات انتخابی تیم ملی بهترین نمایش را داشته باشم و صاحب دوبنده مسابقات جهانی شوم تا نماینده ایران در فرانسه باشم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین