اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۷۰۶

پایان بانوان سابر ایران در مرحله یک سی و دوم

سه نماینده شایسته بانوی سابریست ایران با قبول شکست در برابر حریفان مطرح خود در مرحله یک سی و دوم نهایی به تلاش خود در مسابقات قهرمانی شمشیربازی آسیا پایان دادند.
۱۴:۳۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، شمشیربازی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با چهار نماینده نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده، فائزه رفیعی و پریماه برزگر در بخش سابر بانوان شرکت کرد که سه نماینده از چهار نماینده بانوی ایرانی موفق شدند تا مرحله یک سی و دوم نهایی بالا رفته و با قبول شکست مقابل حریفان مطرح خود از گردونه رقابتها کنار رفتند.

در ابتدای راه کیانا باقرزاده با 2 پیروزی، پریماه برزگر با 2 پیروزی، نجمه سازنچیان با یک برد و فائزه رفیعی با چهار برد مقابل حریفان خود به مرحله یک شصت و چهارم راه پیدا کردند که در این مرحله هم باقرزاده با شکست حریف تایلندی خود به مرحله یک سی و دوم راه پیدا کرد. سازنچیان به مصاف حریفی از چین تایپه رفت و با شکست این شمشیرباز به مرحله یک سی و دوم صعود کرد. فائزه رفیعی نیز به دلیل چهار پیروزی در این مرحله استراحت کرد و پریماه برزگر با شکست مقابل حریفی از چین تایپه حذف شد.

در مرحله یک سی و دوم فائزه رفیعی در مقابل شمشیرباز مطرح هندی شکست خورد و به مرحله یک شانزدهم صعود نکرد. نجمه سازنچیان نیز مقابل حریف باتجربه کره‌ای خود شکست خورد و از صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی بازماند. کیانا باقرزاده سومین بانوی سابریست ایران در این رقابت‌ها هم نتیجه را به شمشیربازی از کشور ژاپن واگذار کرد و به مرحله بعدی راه پیدا نکرد.

به این ترتیب سابر بانوان ایرانی با صعود ارزشمند سه نماینده به مرحله یک سی و دوم نهایی و شکست مقابل حریفان رنکینگ دار و با تجربه به کار خود در این رقابتها پایان داد.

مسابقات قهرمانی شمشیربازی آسیا از تاریخ 25 تا 30خردادماه به میزبانی هنگ کنک در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین