اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۵۲۳

اینانلو: امیدوارم نیامدن فشنگ‌ها روی نتایج تاثیر نگذارد

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: یک هفته به مسابقات جهانی باقی مانده، اما فشنگ‌ها از گمرک ترخیص نشد. امیدواریم این اتفاق روی نتایج تاثیر نگذارد.
۰۴:۰۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ابراهیم اینانلو در گفت‌وگویی، درباره نتایج ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات جهانی آذربایجان گفت: اگر بخواهیم نتایج ملی‌پوشان را با رکوردهای شخصی خودشان و یا با انچه در المپیک ریو کسب کردند، رکوردهای خوبی در آذربایجان داشتند.

وی افزود: قبل از المپیک تمرینات زیادی در خفیف داشتیم به همین دلیل او در المپیک رکورد جدیدی زد. در تفنگ سه وضعیت نیز احمدی روز گذشته با یک نمره اختلاف از صعود بازماند و باید بگویم در این ماده در 3-2 سال اخیر بهترین رکورد را داشت. اگرچه در مسابقات جهانی آذربایجان رکوردها کمتر از از چیزی بود که ورزشکاران می‌زدند، اما باید این نکته را در نظر بگیریم که قبلا ساچمه‌های خوبی داشتیم و الان ساچمه کم داریم.

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات جهانی آذربایجان، خاطرنشان کرد: در هر مسابقه‌ای تعداد کشورهای شرکت‌کننده، ورزشکاران و همین طور آب و هوا روی رکوردها تاثیر می‌گذارد. در روز برگزاری مسابقات سه وضعیت رگبار شدیدی می‌بارید که سیبل هم دیده نمی‌شد. همین موضوع باعث شده تا رکوردها تغییر کند. از طرفی باید ببینیم کشورها با چه هدفی در مسابقات شرکت می‌کنند. با توجه به اینکه ما مسابقات جوانان جهان را پیش رو داریم، خیلی از کشورها با جوانان‌شان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

اینانلو در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه شنیده شده هنوز فشنگ‌هایی که از هند و آلمان به ایران وارد کرده‌اند از گمرک مرخص نشده، تصریح کرد: یک هفته به مسابقات جوانان جهان باقی مانده، اما فشنگ‌ها در گمرک گیر کرده است. ما در مسابقات مونیخ در رده سنی جوانان نتایج خوبی گرفتیم و حتی پسران رکوردهای خود را شکستند. بعد از این مسابقات مقداری فشنگ آوردیم اما با وجود تلاش سرپرست فدراسیون نتوانستیم فشنگ‌ها را از گمرک خارج کنیم.

وی ادامه داد: فشنگ‌هایی که بعد از مسابقات جهانی هند اسفندماه هم به ایران آوردیم همچنان در گمرک مانده به همین دلیل با مشکل جدی روبه‌رو هستیم. تمرینات معمولی ما به خاطر نیامدن فشنگ‌ها تحت‌الشعاع قرار گرفته و ما فقط تمرین خشک داریم. فشنگ مانند توپ فوتبال نیست که بتوانیم در کشور تهیه کنیم. امیدوارم این اتفاق روی نتایج تیراندازان در مسابقات جهانی تاثیر نگذارد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین