اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۴۸۳

کار سختی برای کسب مدال در مسابقات جهانی دارم

وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم تیم ملی جوانان گفت: برای کسب مدال در مسابقات جهانی ژاپن رقابت دشواری پیش رو دارم.
۲۰:۲۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، حسین سلطانی ملی‌پوش دسته 69 کیلوگرم تیم ملی جوانان درباره وضعیت آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات جهانی گفت: تمرینات خوبی را در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشتم، همچنین از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می‌برم و با آمادگی بسیار بالایی عازم ژاپن هستم.

دارنده مدال نقره نوجوانان سال 2016 جهان در خصوص مصدومیتش تصریح کرد: کمی از ناحیه کتف و مچ با ضرب دیدگی مواجه هستم، اما آنچنان مشکلی برای حضور در مسابقات ندارم. نخستین حضورم در رده سنی جوانان را تجربه می‌کنم و کار سختی برای کسب مدال خواهم داشت، اما تلاش می‌کنم با ثبت یک رکورد خوب و کسب مدال در مسابقات جهانی ژاپن، دل خانواده و مربیانم را شاد کنم.

سلطانی درباره شناختش از رقیبان تاکید کرد: رقابت در دسته 69 کیلوگرم خیلی سخت است و رقیبانم در این وزن؛ کلارنس کامینگز از آمریکا، میامتو ماسانوری از ژاپن، میرکو زانی از ایتالیا، یوهیو باک از کره جنوبی و خوزه دیوید لوزانو از کلمبیا هستند. رکوردهای خوبی در استارت لیست اولیه اعلام شده و رکورد ورودی‌من هم 305 کیلوگرم است. به نظر می‌رسد امسال با این رکوردها، سطح مسابقات نسبت به سال قبل بالاتر باشد.

ملی‌پوش کشورمان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم این است تا با ثبت یک رکورد خوب و کسب مدال ارزشمند، ابتدا دل خانواده و مربیانم که در اردوی تیم ملی نوجوانان برای من زحمت کشیدند شاد کنم و سپس نظر مثبت سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی را برای حضور در اردوی بزرگسالان جلب کنم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین