اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۳۸۰

امیدوارم هرکسی حقش است سرمربی تیم ملی تکواندو شود

مربی سابق تیم ملی تکواندو، گفت: کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های هنرهای رزمی ترکمنستان دور از دسترس نیست، اما واقعا کار سختی را پیش رو داریم.
۱۲:۴۰ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مرتضی سلطانی در گفت‌وگویی،‌ درمورد هدایت تیم ملی تکواندو در بازی‌های هنرهای رزمی ترکمنستان،‌گفت: روز چهارشنبه گذشته سومین جلسه شورای فنی تکواندو و معرفی گزینه‌های هدایت تیم ملی برای حضور در بازی‌های هنرهای رزمی ترکمنستان برگزار شد اما هنوز در مورد گزینه نهایی فدراسیون به جمع‌بندی نرسیده است.

وی در ادامه افزود: هنوز در مورد سرمربیگری تیم ملی کسی با من صحبت نکرده است. روزی که شورای فنی تشکیل شد بنده در جلسه حضور نداشتم و فقط اطلاع دارم که نظرخواهی انجام شده و دوستان لطف کردند و اسم من را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی در بازی‌های هنرهای رزمی مطرح کردند.

سلطانی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: کار، کار سختی است ما دوره قبل با مرتضی کریمی قهرمان شدیم و حالا جامعه تکواندو انتظار زیادی از ما دارد، امیدواریم هر کسی که حقش است به عنوان سرمربی انتخاب شود. در حال حاضر گزینه‌ها در حال بررسی است و هنوز زمان اعلام نام سرمربی مشخص نیست.

مربی سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که در صورت انتخاب شما به عنوان سرمربی تیم ملی پیش‌بینی شما از نتایج بازی‌های هنرهای رزمی چیست،‌گفت: تمام تلاشم‌ را خواهم کرد به هر حال پتانسیل تکواندو بسیار بالا است و این را همه ما می‌دانیم،‌ شاید در گذشته یک مقدار ناهماهنگی‌ها رخ داده و باعث شده تکواندو نتواند نتایجی در خور شأن این رشته کسب کند. انشاء الله هر کسی به عنوان سرمربی انتخاب شد نتایج خوبی را بتواند کسب کند. قهرمانی دور از دسترس نیست اما واقعا کار سختی را پیش رو داریم.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: 26 مهرماه مسابقات بازی‌های هنرهای رزمی به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد، اگر بخواهیم در این رقابت‌ها نتیجه کسب کنیم باید تکلیف سرمربی تیم ملی هر چه زودتر مشخص شود. و با آغاز اردوها تدارکاتی ملی پوشان را به مرز آمادگی برسانیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین