اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۰۵

دنیامالی: با ملوان ایده‌آل‌مان فاصله داریم

رییس هیات مدیره باشگاه ملوان می‌گوید این تیم ملوان با تیم ایده‌آل او فاصله دارد و نمی‌توان تحلیل درستی در چهار هفته بر روی این تیم انجام داد.
۱۵:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-احمد دنیامالی درباره جایگاه ملوان در جدول رده‌بندی لیگ برتر، گفت: شاید جایگاه‌مان در ابتدای لیگ مناسب باشد، اما با ملوان مدنظرمان فاصله داریم. نمی‌توانیم بعد از انجام چهار بازی تحلیل درستی بر روی تیم انجام دهیم. باید روز به روز بهتر شویم. در دیدار پنجم‌مان با چهره جدیدی از ملوان به مصاف گسترش فولاد می‌رویم و قطعا تغییراتی خواهیم داشت. امروز برای تماشای این دیدار به انزلی می‌رویم. همان طور که استیلی عنوان کرده می‌خواهیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم.

رییس هیات مدیره ملوان خاطر‌ نشان کرد: همان طور که به یاد دارید ملوان ضد فو‌تبا‌ل بازی نمی‌کند و شاید از همین بازی‌های زیبا هم آسیب خورده باشیم. به دنبال این هستیم که عملکرد بهتری در این مسابقه داشته باشیم و پس از پایان این دیدار در تعطیلات خلاهای موجود در بخش بدنی را جبران می‌کنیم.

وی درباره آرامش موجود در ملوان پس از قطعی شدن حضور حمید استیلی در این تیم، اظها‌ر کرد: استیلی از دوستان قدیمی من است و یکی از شاخص‌های انتخاب او آرامش این مربی است. او می‌تواند با بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کند. از نکات دیگر آرامش ملوان اداره این باشگاه به وسیله تدبیر است. می‌خواستیم از رفتارهای عجولانه پرهیز کنیم. در ابتدا قرار ما بر این بود که ب هیات مدیره از لحاظ اجرایی در کار مدیریت دخالت نکند و همه کارها را به مدیر‌عامل تیم بسپارد. منتهی شرایط به گونه‌ای شد که ما زمام تیم را بر عهده گرفتیم و با حوصله و درایت و استمرار آرامش به نتیجه‌ دلخواهمان رسیدیم. آهسته آهسته اهدافمان تحقق پیدا خواهد کرد و از اعتماد هو‌اد‌ا‌ران به خودم سپاسگزارم.

دنیامالی با بیان این که قرارداد استیلی غیر متعارف نیست، افزود: آنچه از استیلی می‌خواستیم در رفتار او مستتر است، ضمن این که او به دنبال فو‌تبا‌ل زیبا و هجومی است. حمید استیلی اهل جنجال نیست و آرامش خاصی دارد. از خواسته‌های دیگر ما از او این بود که جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و نمی‌خواهیم به مانند سال گذشته در نیمه دوم جدول باقی بمانیم. طبق اهدافمان در پایان لیگ باید در یک سوم بالایی جدول مسابقات قرار بگیریم. ملوان قبل و بعد از انقلاب جایگاه خوبی در جدول لیگ برتر داشته و فو‌تبا‌ل روان و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشته است. هو‌اد‌ا‌ران هم باید به استیلی کمک کنند تا او به اهدافش برسد.

رییس هیات مدیره باشگاه ملوان با اشاره به وضعیت استادیوم تختی انزلی، ا‌دا‌مه‌ داد: یکی از بزرگترین مشکلات ملوان استاندارد نبودن ورزشگاه تختی انزلی است. تاکنون تلاش زیادی کرده‌ایم تا شرایط این استادیوم را بهبود ببخشیم، اما باید قبول کنیم که این ورزشگاه مشکلات زیادی دارد و با استانداردهای AFC فاصله داریم.

وی در پایان درباره جلسه هیات مدیره ملوان با مسئولان منطقه آزاد انزلی برای واگذاری بخشی از سهام این باشگاه، گفت: در حال مذاکره هستیم و به شدت این موضوع را پیگیری می‌کنیم. هدفمان این است که سهام باشگاه را به فرد حقوقی واگذار کنیم و طبیعتا چنین مذاکره‌ای طولانی خواهد بود. آنچه مهم است باید ملوان در بخش مدیریتی استمرار داشته باشد. زیبنده هو‌اد‌ا‌ران ملوان نیست که نگران این تیم باشند و به دفعات در مدیریت این تیم تغییرات ایجاد شود. به دنبال اجرای یک بر‌نامه‌ریزی بلند مدت هستیم و با کمک همکارانمان در هیات مدیره می‌خواهیم آن را عملی کنیم.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین