اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۰۰۴۲

قرارداد دارم اما راضی به ماندن نیستم

گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با استقلال خوزستان یک سال دیگر قرارداد دارم اما به خاطر شرایط موجود راضی به ماندن نیستم.
۱۸:۰۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه امروز با افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان جلسه برگزار کرده و آیا راضی به ماندن شده است، گفت: امروز همراه عقیل کعبی نزد حیدری رفتیم و با او صحبت کردیم. همه چیز به چند روز آینده موکول شد. هنوز هیچ چیز در مورد ماندنم مشخص نیست اما اینطور که حیدری می‌گفت شرایط خوب خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا علاوه بر یکسال باقی مانده از قراردادش با این باشگاه تمدید کرده است، اظهار داشت: یک سال دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارم اما راضی به ماندن نیستم مگر اینکه شرایط بهتر شود. قرار شد طی دو سه روز آینده با عبدالله ویسی جلسه بگذاریم و همه چیز در مورد ماندن و جدایی به آن زمان موکول شد.

گلر استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا حیدری قول داده مشکلات حل شود، تصریح کرد: آنها قول دادند همانطور که در گذشته خیلی از مسئولان به ما قول داده بودند. البته وقتی حیدری صحبتی را مطرح می‌کند امید است که شرایط بهبود پیدا کند. در نهایت قرار شد همه چیز طی دو سه روز آینده بعد از آمدن ویسی مشخص شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین