اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۹۹۳

هدف‌مان کسب عنوان قهرمانی است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات قهرمانی آسیا به تایوان می‌رویم.
۱۴:۲۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تقی اکبرنژاد در گفت‌وگویی، درباره شرایط آزادکاران جوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشته‌ایم و هر کاری که برای آماده‌سازی بچه‌ها لازم بوده است انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: 2-3 کشتی‌گیر ما وزن کم کن هستند که تحت نظارت مربیان وزن خود را کنترل می‌کنند. نسبت به سال قبل تغییرات زیادی داشتیم و تنها 2 کشتی‌گیر از تیم سال قبل در ترکیب امسال حضور خواهند داشت. امید زیادی برای رسیدن به عنوان قهرمانی داریم و برای کسب بهترین نتیجه به تایوان می‌رویم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: تمام بچه‌ها از انگیزه بالایی برای موفقیت در این رقابت‌ها برخوردارند و ما هم امید زیادی به درخشش آنها در میدان آسیایی داریم. در وزن 50 کیلوگرم فاتحی کشتی‌گیر باهوش و خوبی است که در تورنمنت رومانی دوم شد، اما کشتی‌های قابل قبولی گرفت.

اکبرنژاد افزود: در 55 کیلوگرم نادر نصری را داریم که امسال در تورنمنتی شرکت نکرد، اما با توجه به سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان و مسابقات سال قبل فکر می‌کنم امسال از شانس‌های اصلی کسب مدال باشد. در 60 کیلو یونس امامی از ستاره‌های تیم ماست و از شانس‌های اصلی کسب مدال طلا محسوب می‌شود؛ هر چند کمی از ناحیه مچ پا آسیب دیده است که امیدواریم بهتر شود.

وی ادامه داد: در 66 کیلو امیرحسین حسینی اولین حضور خود را تجربه می‌کند، اما کشتی‌گیر خوب و آینده‌داری است. در 74 کیلو متقی‌نیا که به تازگی تغییر وزن داده و از 66 کیلو آمده است به میدان می‌رود که کشتی‌گیر آماده‌ای است. در 84 کیلو بذری که پرامیدترین و باتجربه‌ترین کشتی‌گیر ماست و سال قبل در 74 کیلو قهرمان شد به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان خاطرنشان کرد: در 96 کیلو دانیال شریعتی در این وزن جا افتاده و تجربه لازم برخوردار است که با کمی خودباوری می‌تواند قهرمان آسیا شود و جزو 3 نفر برتر جهان باشد. در 120 کیلو هم جلیل‌زاده را داریم که از انگیزه بالایی برخوردار است که امیدواریم با دست پر بازگردد.

به گزارش فارس، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان آسیا روزهای 25 تا 28 خردادماه در کشور چین تایپه (تایوان) برگزار می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین