اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۹۸
به خاطر حضور هنرمندان در تمرین تیم ستارگان شرکت نکردم

دین‌محمدی: باید یاد بگیریم که پس از شکست تمرکز خود را از دست ندهیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید یاد بگیریم که شکست نخوریم و اگر هم باختیم تمرکزمان را از دست ندهیم.
۱۳:۵۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-سیروس دین‌محمدی در مورد عدم حضورش در تیم ستارگان، وضعیت استقلال و مسائل دیگر  پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

چرا در تیم ستارگان حضور ندارید، آیا از شما دعوت نشده است؟

من از اول هم دوست نداشتم در این تیم حضور داشته باشم و این به خاطر حضور هنرمندان در تیم ستارگان است. این واقعاً چیز خوبی نیست و هیچ جای دنیا در چنین مسابقاتی این موضوع را نمی‌بینیم که هنرمندان در کنار فوتبالیست‌ها به میدان بروند. شاید در چنین بازی‌هایی که در خارج برگزار می‌شود، به عنوان مثال نفراتی مثل شوماخر یا جوکوویچ شرکت کنند، ولی آنها ورزشکار هستند. به نظر من یا باید هنرمندان بازی می‌کردند یا فوتبالیست‌ها. وقتی دیدم چنین شرایطی وجود دارد، به این نتیجه رسیدم که واقعاً دلیلی ندارد در تمرین تیم ستارگان شرکت کنم.

در مورد شرایط استقلال صحبت کنید، آیا در چهار هفته ابتدایی طبق اهداف‌تان نتیجه گرفته‌اید؟

خدا را شکر راضی‌کننده بوده است، ولی باید بهتر از این شویم و رو به جلو حرکت کنیم. استقلالی‌ها توقع دارند که همیشه برنده باشیم و این کار ما را سخت می‌کند. شما دیدید که وقتی به ذوب‌آهن باختیم، خیلی‌ها ناراحت شدند. باید یاد بگیریم که شکست نخوریم و اگر هم باختیم تمرکزمان را از دست ندهیم. خیلی خوشحالم که امسال هواداران استقلال را به استادیوم کشاندیم و این موضوع مهمی است.

  چقدر برای قهرمانی شانس دارید؟

صحبت در مورد قهرمانی از حالا خیلی زود است و ما باید بازی به بازی پیش برویم. هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد.

  قبول دارید پروپیچ، مهاجم خارجی استقلال هنوز چیزی از خودش نشان نداده است؟

او در بازی برابر استقلال اهواز با اینکه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، عملکرد خوبی داشت. پروپیچ زمان می‌خواهد تا در استقلال جا بیفتد.

  ظاهراً سیدمهدی رحمتی به بعضی از بازیکنان استقلال کمک مالی می‌کند. در این مورد چه صحبتی دارید؟

گاهی اوقات چیزهایی می‌بینیم که ما را می‌رنجاند. ما پارسال هم چنین مشکلاتی را در تیم امید استقلال داشتیم. پرویز مظلومی به عنوان سرمربی دوست ندارد، به خاطر مسائل مالی تمرکز بازیکنان به هم بریزد و خودش هم پیگیر این مشکلات است. امیدوارم مشکل مالی بازیکنان حل شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین