اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۹۷۶۶

داورزنی: بلژیک خطرناک بود و بچه‌ها تحت فشار روانی بودند

رئیس فدراسیون والیبال گفت: امروز بچه‌ها بازی خوبی را انجام دادند و تیم بلژیک تیم خطرناکی است.
۰۴:۳۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا داورزنی پس از دیدار تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی والیبال و پیروزی مقابل بلژیک اظهار داشت: بازی خیلی خوبی امروز برگزار شد ست اول بچه‌ها تحت فشار روانی بازی بودند از یک طرف فشار تماشاچیان و از سوی دیگر فشار میزبانی که بچه‌ها می‌خواستند به خاطر میزبان بودن خوب بازی کنند، آن‌ها را تحت فشار قرار داده بود.

وی در ادامه افزود: این تیم خیلی خطرناک بود، ما تا حالا به این شکل با تیم بلژیک بازی نکرده بودیم. با تیم جوانان و نوجوانان آنها بازی کرده بودیم اما با تیم بزرگسالان به صورت رسمی به این شکل بازی نکرده بودیم. بازی خوبی را بچه‌ها مقابل بلژیک برگزار کردند و خدا را شکر 2 امتیاز بازی را کسب کردیم. مطمئن هستم در 2 بازی بعدی بچه‌ها خوب ظاهر خواهند شد.

رئیس فدراسیون والیبال در مورد بازی فردا اظهار داشت: با توجه به اینکه فردا مقابل کشور صربستان بازی خواهیم داشت، کولاکوویچ نیز سرمربی تیم ملی کشورمان است و از تیم کشور خود و بازیکنانش شناخت خوبی دارد به همین دلیل بازی فردا برای ما مهم خواهد بود. بازی آخر نیز مقابل آرژانتین است و این بازی نیز به خاطر ولاسکو از اهمیت ویژه‌ای برخودار است و این بازی هم برای ما مهم است.

داورزنی در ادامه صحبت‌های خود از امنیت بازی امروز ابراز رضایت کرد و گفت:‌ از دوستان نیروی انتظامی و حراست کمال تشکر را دارم که همه چیز امروز عالی بود و ورزشگاه از امنیت بسیار خوبی برخودار بود.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه سخنان خود عنوان کرد:‌ بازی فردا سخت‌تر از امروز نخواهد بود آنها تیم قدرتمندی هستند و شناخت سرمربی تیم ملی کشورمان از بازیکنان فردا برای ما نقطه قوت است. فردا فکر می‌کنم مقابل تماشاچیان بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم. بچه‌ها قابلیت پیروزی در 2 بازی بعدی را دارند.

وی در مورد خالی بودن ورزشگاه گفت: اگر دقت کرده باشید ما از مجموع صندلی‌های سالن مقداری را که از طریق سامانه فروخته شد 5 هزار عدد بود مابقی هم به صورت رایگان بود و بخشی هم به صورت افتخاری به خانواده والیبالیست‌ها، پیشکسوتان و... اهدا شد به نوعی قسمت دوم بلیت سهمیه بود. بازی فردا و پس فردا را اعلام کرده‌ایم بازی‌های زیر 12 سال را به صورت نیم‌بها ارائه شود. البته ما در مجموع کشورهایی که در لیگ جهانی وجود دارند بلیت بازی را ارزان‌تر داده‌ایم آنها چند برابر ما بلیت را می‌فروشند. تصمیم داریم رینگ جلو و بالایی را با یک قیمت بفروشم و نقاط مختلف را هم با قیمت‌های متفاوت تا همه سلیقه‌ها بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین